  • 1. Data: 2009-03-21 22:04:46
    Temat: Remont po pożarze
    Od: Szymonias <s...@s...pol.pl>

    Witam,

    czy ktoś miał do czynienia z remontowaniem mieszkania po pożarze?
    Mieszkanie w bloku, tynki gipsowe, sufit z płyt GK. Pożar sam nie
    strawił dużo, ale powstałe zadymienie spowodowało sporo szkód. Nie
    wiem, czy teraz trzeba np. zrywać cały sufit i kłaść na nowo, czy też
    są jakieś sposoby na jego odratowanie. Podobnie ze ścianami - czy
    wystarczy tylko zmyć spaleniznę, zagruntować ściany i pomalować?

    Pozdrawiam,

    Szymon

  • 2. Data: 2009-03-21 22:30:34
    Temat: Re: Remont po pożarze
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymonias" <s...@s...pol.pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
[...]

    Do czynienia nie miałem, ale z tego co wiem to taki smrodek
    nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
    "żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się
    skuciem tynków i położeniem na nowo.

    Pzdr
    J23

  • 3. Data: 2009-03-21 22:36:54
    Od: Szymonias <s...@s...pol.pl>

    On 21 Mar, 23:30, "J23" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
    > "żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się

    Właśnie tego się obawiam, chociaż czytam teraz o środkach
    zawierających chlor - podobno usuwają spaleniznę bardzo łatwo. Później
    można zamalować ściany specjalną farbą, która nie przepuszcza
    zapachów, ale nie wiem, na ile to będzie dobre...Nie mam aż tyle
    czasu, żeby na nowo kłaść tynki - muszę gdzieś mieszkać.

    Pozdrawiam,

    Szymon

  • 4. Data: 2009-03-22 08:03:33
    Od: Werreq <w...@o...pl>

    > Właśnie tego się obawiam, chociaż czytam teraz o środkach
    > zawierających chlor - podobno ............

    Sasiadowi spalil sie 1 pokoj a okopcilo cale mieszkanie i ostatecznie po
    bojach remontowych wszystko zbijal i tynkowal na nowo bo smrodu zadna
    chemia nie dala rady pokonac. Jaralo sie na tyle ze tynk w palacym sie
    pokoju odlecial sam do golej cegly

  • 5. Data: 2009-04-07 20:54:07
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    J23 pisze:
> [...]
    > nie tak łatwo wypędzić. Znajomy po konkretnym przypaleniu
    > "żarła" w kuchni nie mógł się pozbyć smrodu. Skończyło się

    Dzięki za spostrzeżenia, a już miałem zamiar zamiast gładzi kłaść płyty
    aby ułatwić sobie życie.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 6. Data: 2009-06-01 09:47:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    JerzyN pisze:
    h.googlegroups.com...

    > Dzięki za spostrzeżenia, a już miałem zamiar zamiast gładzi kłaść płyty
    > aby ułatwić sobie życie.

    A straż wody nie lała? Nie jest nic pozalewane, przesiąknięte wodą? Nie
    będzie nic gnić?