  • 111. Data: 2016-08-25 08:17:35
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    dyskusyjnych:62be3005-7c99-43d2-a136-a30bb2016471@go
    oglegroups.com...

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 13:51:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Nikt tego nie uwaza za nietaktowne, czy niestosowne.

    Bzdura.

    >Nie ma obecnie lepszego miejsca na znalezienie fachowca IT danej dziedziny
    >niz linkedin :)

    Nikt head huntera nie spuści ze schodów, nawet jak mu ów z buciorami przez
    linked in włazi.

  • 112. Data: 2016-08-25 08:32:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 23:34:22 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    >Nikt tego nie uwaza za nietaktowne, czy niestosowne.

    Wśród pryszczatych nastolatków może i tak.
    Ale poważni ludzie z 55mln do dyspozycji jednak inaczej biznesy robią.

  • 113. Data: 2016-08-25 11:07:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 08:12:13 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Podobne wrażenie miewam jak czytam niektóre Twoje wypowiedzi typu rozmowa na jakimś
    messengerze czy innym Linkedzie o odłożonych 55mln.
    > Telefon, adres do Ciebie w necie można w pół minuty znależć a Ty piszesz że gość z
    wolnymi 55mln na portalach społecznościowych Ciebie czepia;)
    > Z Gatesem też via Lincośtam gadałeś?

    55 baniek to akurat byla rozmowa prawie trzy lata temu na zywo z
    przedstawicielem nazwy. Tu masz historie wlasciciela tej firmy:

    http://www.biztok.pl/biznes/mial-500-zl-w-kieszeni-d
    zis-jest-na-liscie-najbogatszych_a16919

    O prosze, cytat z artykulu:

    "Jeśli oceniać po wynikach, kierunek obrał słuszny. Firma w ubiegłym roku odnotowała
    30-proc. wzrost EBITDA i szykuje się do akwizycji. Jak mówi nam Nowak, teraz chce
    konsolidować rynek hostingu, planuje wydać na ten proces 50 mln zł. - Obecnie trwają
    intensywne rozmowy w zakresie akwizycji z kilkudziesięcioma innymi podmiotami.
    Oczywiście do sfinalizowania transakcji nie mogę ujawnić nazw tych spółek - mówi."

    I co - taki ze mnie straszny bajkopisarz, nie? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 114. Data: 2016-08-25 11:10:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 08:32:05 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Wśród pryszczatych nastolatków może i tak.
    > Ale poważni ludzie z 55mln do dyspozycji jednak inaczej biznesy robią.

    Strasznie mocno sie mylisz. Nowak to moje pokolenie (w tym roku konczy
    40-stke) i jego pracownicy to tez moje pokolenie. Twoje najwyrazniej
    jeszcze nowych technologii nie wykorzystuje optymalnie :)

    Na linkedinie nawiazalem rozmowe m.in. z dyrektorem ATMAN. W tej firmie
    zostawilem od ~2008r juz jakies prawie 2 mln pln za uslugi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 115. Data: 2016-08-25 11:18:45
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >transakcji nie mogę ujawnić nazw tych spółek - mówi."

    >I co - taki ze mnie straszny bajkopisarz, nie? :)

    Łoszkjurwa - pardonmajfrencz - nie dość, ze bajkopisarz to skończony
    arcykretyn, który wskazuje nawet skąd bierze swoje zmyślenia :-)

    Twój głupkowaty narcystyczny-ekshibicjonizm można jedynie przyrównać do
    legendarnego łuhuja.

  • 116. Data: 2016-08-25 11:36:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 11:18:56 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Łoszkjurwa - pardonmajfrencz - nie dość, ze bajkopisarz to skończony
    > arcykretyn, który wskazuje nawet skąd bierze swoje zmyślenia :-)

    Tabletki juz zjadles?

    --
    Adam Sz.

  • 117. Data: 2016-08-25 11:52:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 11:10, Adam Sz. pisze:

> [...]
    >
    > Na linkedinie nawiazalem rozmowe m.in. z dyrektorem ATMAN. W tej firmie
    > zostawilem od ~2008r juz jakies prawie 2 mln pln za uslugi :-)

    Probowales Permen King? Widzialem ostatnio reklamy w TV.

    Pozdro.. TK

  • 118. Data: 2016-08-25 11:53:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 11:52:11 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Probowales Permen King? Widzialem ostatnio reklamy w TV.

    Nie potrzebuje - jeszcze nie ten wiek. Ale dzieki za rekomendacje ;)

    --
    Adam Sz.

  • 119. Data: 2016-08-25 12:30:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 11:07:28 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > I co - taki ze mnie straszny bajkopisarz, nie? :)

    Ty chyba nie czytasz tego co Sam piszesz- a proponowałem kiedyś żebyś przeczytał na
    spokojnie Swoje posty.
    Albo swojemu wspólnikowi pokaż Twoją tutejsza twórczość może on Tobie wyjaśni o co
    chodzi.

  • 120. Data: 2016-08-25 12:32:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 11:07:28 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > I co - taki ze mnie straszny bajkopisarz, nie? :)

    ze tez chce ci sie z nimi jeszcdze przepychac, zeby nie foty twojego domu juz by ci
    napisali dawno ześ bajkopisarz. Daj spokój :)

    b.