  • 121. Data: 2016-08-25 12:34:05
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-08-25 11:52, Maniek4 wrote:
    > Probowales Permen King? Widzialem ostatnio reklamy w TV.

    Następny ze złym charakterem ...

    Skoro misiek opowiada swoje "mokre sny" to widocznie ma taką potrzebę.

    A tu albo od kretynów go wyzywają albo środki na "przedłużenie penisa"
    proponują. Zero empatii ...

    Piotrek

  • 122. Data: 2016-08-25 12:34:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 11:53, Adam Sz. pisze:

    > Nie potrzebuje - jeszcze nie ten wiek. Ale dzieki za rekomendacje ;)

    Skoro myslisz, ze to sprawa wieku to moze sprobuj? Moze to uzdrowi
    frustracje, ktorej przyczyny dotad nie znales i nie wiesz jak powinno
    byc? Z reklam preparatu i Twojej ostatniej "tworczosci" wnioskuje, ze
    moze Ci sie przydac. Chociaz z drugiej strony jako jedyny dorosly
    podobno, dostarczasz wiele radosci uczestnikom dyskusji i czytaczom
    zapewne tez. To dla nich moze lepiej nic nie zmieniaj...

    Pozdro.. TK

  • 123. Data: 2016-08-25 13:09:03
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 12:32:21 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ze tez chce ci sie z nimi jeszcdze przepychac, zeby nie foty twojego domu juz by ci
    napisali dawno ześ bajkopisarz. Daj spokój :)

    E, skad wiesz, ze to moj dom :( Przeciez to moze byc dom ktory mijam
    w drodze do korpo jako podrzedny pracownik, stad tyle we mnie frustracji ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 124. Data: 2016-08-25 13:10:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 12:34, Piotrek pisze:

    > Następny ze złym charakterem ...
    >
    > Skoro misiek opowiada swoje "mokre sny" to widocznie ma taką potrzebę.
    >
    > A tu albo od kretynów go wyzywają albo środki na "przedłużenie penisa"
    > proponują. Zero empatii ...

    To jest wlasnie empatia. Zwyczajnie szkoda mi sie go robi jak bogaty i
    tak profil psychologiczny dalej uzupelnia cenniejszymi danymi.
    Podpowiedzialem proste meskie rozwiazanie. Wszak BMW jest, motur jest no
    to czego jeszcze brak, ze wkrecaja go jak male dziecko i to z
    przekonaniem, ze ich wszystkich swoja wspanialoscia bije na leb?

    Pozdro.. TK

  • 125. Data: 2016-08-25 13:12:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 12:34:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > podobno, dostarczasz wiele radosci uczestnikom dyskusji i czytaczom
    > zapewne tez. To dla nich moze lepiej nic nie zmieniaj...

    A ja mysle, ze macie kije w dupach i zesztywnieliscie do granic mozliwosci.
    Moze zaczniemy sobie za chwile pisac per Pan? :) To, co ja tu pisze to
    1% tego, co sie wokol dzieje - jezeli mozna mnie porownac do prawdziwego
    ekshibicjonisty to jestem ubrany w futro, szalik, zimowe buty i widac mi
    tylko oczy :D

    Wiecej luzu proponuje:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 126. Data: 2016-08-25 13:17:27
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2016-08-25 13:10, Maniek4 wrote:
> [...]
    > to czego jeszcze brak, ze wkrecaja go jak male dziecko i to z
    > przekonaniem, ze ich wszystkich swoja wspanialoscia bije na leb?

    Hint1: ironia
    Hint2: też mam zły charakter - nie wiem czy nie gorszy od Was wszystkich
    razem wziętych ;-)

    Piotrek

  • 127. Data: 2016-08-25 13:38:33
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 13:12, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > 1% tego, co sie wokol dzieje - jezeli mozna mnie porownac do prawdziwego
    > ekshibicjonisty to jestem ubrany w futro, szalik, zimowe buty i widac mi

    Ja juz prosciej nie potrafie. Psychologia mowi, ze malo wazne jest co
    mowisz, tylko jak mowisz. Ale zdaje sie w ogole nie masz zamiaru tym sie
    przejmowac.

    Pozdro.. TK

  • 128. Data: 2016-08-25 13:46:46
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 13:17, Piotrek pisze:

    > Hint1: ironia

    No wiem, ale niektorym z tej dyskusji trzeba obrazowo. Moze na tydzien
    starczy, poki ego znow sie nie upomni...

    Pozdro.. TK

  • 129. Data: 2016-08-25 13:55:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-08-25 o 12:32, Budyń pisze:

    > ze tez chce ci sie z nimi jeszcdze przepychac, zeby nie foty twojego domu juz by ci
    napisali dawno ześ bajkopisarz. Daj spokój :)

    Ech Budyn, Budyn...

  • 130. Data: 2016-08-25 14:00:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 11:10:54 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Na linkedinie nawiazalem rozmowe m.in. z dyrektorem ATMAN. W tej firmie
    > zostawilem od ~2008r juz jakies prawie 2 mln pln za uslugi :-)
    Nie wierzymy.
    Skany przelewów dawaj
    Jak udowodnisz że miesięcznie 20tys przelewasz do Atmana to ocipiejemy z zazdrości;)