  • 51. Data: 2016-08-22 14:14:45
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:13:29 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Emocji to mi dostarcza jazda na moto. Juz niebawem 182KM na 206KM masy,

    182KM na 206kg oczywiscie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 52. Data: 2016-08-22 14:34:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:13:29 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Nie niemiec tylko moj najlepszy kumpel - nie musi dzwonic >bo slucha czesto na zywo
    ;-)
    Najlepszy kumpel pozbył się kłopotu Twoim kosztem znaczy się. Niemiec może do niego
    dzwoni?;)

    > Nawet jakbys przysiegal na glowe swojej matki to nie uwierze, ze wzgledu
    > na to, ze to multipla ;-)
    Dlatego dzwoni. Z Multiplą trudno się rozstać;)

    > samochod to tylko narzedzie do przemieszczenia sie z punktu A do B.
    To co się Multipli czepiasz?;)

    > Emocji to mi dostarcza jazda na moto.
    Emocji to to pewnie dostarcza jazda Bolidem Młodych Wieśniaków. Do tego dresik,
    odpowiednia fryzura, brak kierunkowskazów i już oczyma wyobraźni Adama na trasie
    widzimy, do tego obowiązkowo duży piesek musi być- jakiś z ras agresywnych z reguły
    Łokieć od zimna nie boli?

  • 53. Data: 2016-08-22 14:38:00
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

> [...]
    > Emocji to mi dostarcza jazda na moto. Juz niebawem 182KM na 206KM masy,
    > zaden samochod nie da takiej frajdy :-) (Budyn strzelaj co bedzie, bo

    Czyżby "erłan"? :> Takie niewygodne cholerstwo? ;)

    L.

  • 54. Data: 2016-08-22 14:48:53
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:34:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Emocji to to pewnie dostarcza jazda Bolidem Młodych Wieśniaków.

    150km wystarczy w zupelnosci zeby jezdzic wystarczajaco dynamicznie.

    > Do tego dresik, odpowiednia fryzura, brak kierunkowskazów i już oczyma
    > wyobraźni Adama na trasie widzimy, do tego obowiązkowo duży piesek musi
    > być- jakiś z ras agresywnych z reguły

    Owczarek niemiecki - nie jest na liscie ras agresywnych :-)

    > Łokieć od zimna nie boli?

    Przy wlaczonej klimie okna otwierac?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2016-08-22 14:50:51
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:38:03 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Czyżby "erłan"? :> Takie niewygodne cholerstwo? ;)

    Bingo ;) erłan z big bangiem :)
    To legenda, trzeba zaliczyc - chocby na jeden sezon.
    W zyciu chce jeszcze przejezdzic jeden sezon hayabusa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2016-08-22 16:05:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:48:54 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > 150km wystarczy w zupelnosci zeby jezdzic wystarczajaco dynamicznie.

    Ale zawsze to BMW. Wstyd i tyle;)
    > Owczarek niemiecki - nie jest na liscie ras agresywnych :-)

    Faktycznie do dresów niezbyt pasuje

    > Przy wlaczonej klimie okna otwierac?
    Klima działa znaczy? Jakiś lepszy egzemplarz musieć być.

  • 57. Data: 2016-08-22 16:33:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:50:52 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > To legenda, trzeba zaliczyc - chocby na jeden sezon.

    Bo ja wiem... Nie potrzebuję bić się kijem, bo bez tego wiem, że łeb będzie bolał :>

    > W zyciu chce jeszcze przejezdzic jeden sezon hayabusa :)

    A to to już lepszy pomysł, przynajmniej nadgarstki i kręgosłup podziękują :]

    L.

  • 58. Data: 2016-08-22 17:14:47
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    >A po co mi nowsze?

    buhahahahhaha

    https://youtu.be/uP8OierIq98?t=3009

  • 59. Data: 2016-08-22 19:34:05
    Od: "Uzytkownik" <u...@g...com>

    Adam Sz. wrote:

    > No widzisz, jak sie ma pewna fure po przyjacielu to sie tez ma pewnosc
    > stanu licznika i takiego samochodu sie po prostu nie oplaca
    > sprzedawac, skoro jezdzi, jest dynamiczny, ma wszystko co trzeba i
    > sie nie psuje.
    > Nie mierz wszystkich swoja zalosna miarka :-) Swoja droga to wlasnie
    > udowodniles jakim jestes Januszem Zazdrosci. Kiedys w Jastrzebiu byl
    > taki facet, co mial dyskoteke i pieniedzmi w kominku palil, a jezdzil
    > polonezem caro :-)

    Bajkopisarz!

  • 60. Data: 2016-08-22 20:13:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 19:34:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Bajkopisarz!

    To moze ktos wspolczesny, powszechnie znany - wlasciciel sieci IKEA.
    Jeden z najbogatszych ludzi na swiecie i jezdzi starusienkim VOLVO :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.