  • 61. Data: 2016-08-22 20:25:38
    Temat: Re: Ocieplenie fundamentu
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:13:29 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Emocji to mi dostarcza jazda na moto. Juz niebawem 182KM na 206KM masy,
    > zaden samochod nie da takiej frajdy :-) (Budyn strzelaj co bedzie, bo
    > troche zmienilem "target" ;)

    jak to co bedzie - zabijesz sie. Chyba ze jezdzisz jak dupa :) Były takie czasy kiedy
    objechalem moim 50konnym singlem hayabuse. To nie motur robi frajde tylko jazda, a ta
    nie wymaga kosmicznych mocy.

    b.

  • 62. Data: 2016-08-22 20:29:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 14:50:52 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Bingo ;) erłan z big bangiem :)

    R1? Byłem na takim pogrzebie.
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=R1NaPierw
    szyMotocykl

    Mam nadzieje ze bedziesz jezdzil jak dupa :)

    b.

  • 63. Data: 2016-08-22 21:11:07
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 19:34:07 UTC+2 użytkownik Uzytkownik
    napisał:

    >To moze ktos wspolczesny, powszechnie znany - wlasciciel sieci IKEA.
    >Jeden z najbogatszych ludzi na swiecie i jezdzi starusienkim VOLVO :-)

    I jako i on z oszczędności jadasz w barze mlecznym, torebki herbaty
    wykorzystujesz po recyclingu, a z knajpy wynosisz sól i pieprz?

  • 64. Data: 2016-08-22 21:11:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 20:29:50 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > R1? Byłem na takim pogrzebie.
    > http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=R1NaPierw
    szyMotocykl

    Ale czego to niby dowodzi? Ludzie gina jezdzac na skuterach, GS-500,
    ER-6stkach etc. Ja jezdze od 20 lat - zaczynalem od motorynki, przez
    simsona, jawe 350TS, kawasaki ltd440, bandita 600, fazera 800 i naturalnie
    przyszedl w koncu czas na litra :-)

    > Mam nadzieje ze bedziesz jezdzil jak dupa :)

    Spoko, po drogach publicznych jezdze mega asekuracyjnie i daje w palnik
    tylko tam, gdzie mozna dac w palnik bezpiecznie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 65. Data: 2016-08-22 21:14:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 20:25:39 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > jak to co bedzie - zabijesz sie. Chyba ze jezdzisz jak dupa :) Były takie czasy
    kiedy objechalem moim 50konnym singlem hayabuse. To nie motur robi frajde tylko
    jazda, a ta nie wymaga kosmicznych mocy.

    106 konny fazer tez jest szybki i zyje :) Bo analogicznie do tego co
    napisales - to nie motur zabija tylko kierownik ;)

    Musze super sportowego litra zaliczyc i tyle - i lepiej teraz, bo jak
    juz Lisciasty wspomnial - za pare lat kosci juz moga tego nie wytrzymac:-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 66. Data: 2016-08-22 21:16:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 21:11:16 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > I jako i on z oszczędności jadasz w barze mlecznym, torebki herbaty
    > wykorzystujesz po recyclingu, a z knajpy wynosisz sól i pieprz?

    A co to ma do rzeczy? Widzisz tylko dwa kolory? :D

    W ostatnich postach sloma to ci juz nie tylko z butow ale i z dupy
    zaczela wychodzic.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 67. Data: 2016-08-22 21:18:11
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 21:14:35 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Musze super sportowego litra zaliczyc i tyle

    Pozatym on jest tak piekny ze nawet jak tylko bedzie stal w garazu to chyba
    sie tam przeprowadze :)

    Na takie malowanie dokladnie poluje:

    https://cdn.yamaha-motor.eu/design-cafe/2009/2009_yz
    f-r1_smx_eur_stu_0003%2003.jpg

    >=2011 jakby ktos slyszal to chetnie przygarne :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 68. Data: 2016-08-22 21:25:41
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >A co to ma do rzeczy?

    To, że wskazałem ci tępy matole, że Kamprad jest po prostu chorobliwie skąpy
    i stać go na lepsze auto. A ciebie nie :-)

  • 69. Data: 2016-08-22 21:46:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 21:26:10 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > To, że wskazałem ci tępy matole, że Kamprad jest po prostu chorobliwie skąpy
    > i stać go na lepsze auto. A ciebie nie :-)

    Tak, tak - masz calkowita racje. A teraz wez leki i idz juz spac.

    --
    Adam Sz.

  • 70. Data: 2016-08-22 22:14:30
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>