  • 11. Data: 2009-07-24 18:40:57
    Temat: Re: Ocieplenie - pytanie o dodatkowe? prace
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    .

> [...]
    > nie ma pola do manewru ze należy się wiecej bo musiał gruntować bo
    > sufit to drożej za malowanie, bo tu musiał rusztowanie rozstawiać, a
    > tu przy kuciu to mu sie wiertarka popsuła taklie twarde sciany były.
    > itp. Podejrzewam ze stałeś sie ofiara wykonawcy który dał dobrą cene na
    > początek, nie dogadaliście szczegółów i teraz próbuje dorobić
    > dodatkowymi pracami. Kij ma dwa końce. A 15zł za pomalowanie 0,15m kw
    > powierzchni to cena faktycznie bardzo umowna;))
    > to tak jakbys umówił się z jkafelkarzem na 25zł/mkw kafli a on póżniej
    > doliczyłby Tobie za gruntowanie, fugowanie itp

    została spisana umowa pisemna nikt nie wpisałe tych prac do umowy, dupa
    blada koniec i kropka pl (jak mój synek ostatnio mówi).

    maja pełne prawo pobrać opłatę za prace dodatkowe.

  • 12. Data: 2009-07-24 20:18:03
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > kris wrote:
    > została spisana umowa pisemna nikt nie wpisałe tych prac do umowy, dupa
    > blada koniec i kropka pl (jak mój synek ostatnio mówi).
    >
    > maja pełne prawo pobrać opłatę za prace dodatkowe.
    Ale to działa w dwie strony. Nikt nie wpiasał do umowy tych prac i nikt też
    nigdzie nie napisał że kosztują 15zł/metr bieżący.
    Poza tym wykonawca cwaniak skoro wczesniej o tym rozmawiali. Jak było gadane
    a nie wpisane do umowy prze pomyłke to przyzwoitość nakazuje zrobić i tyle.
    Dla mnie ustne ustalenia czasami sa ważniejsze od papierów.
    Ja przez całą budowe dwie umowy miałem spisane. Reszta prac na gębe i
    problemów żadnych. Ale ja do ludzi podchodze po ludzku po prostu;))

    Kris