  • 71. Data: 2013-02-11 11:05:36
    Temat: Re: Ocieplenie styropianem
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 11 lutego 2013 10:49:17 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Ale jak dasz zaślepki to nie będzie mostków więc nie będzie tam zimnego
    >
    > powietrza które miałoby wlatywać.
    A jak nie dasz niepotrzebnych kołków to nie będzie mostków, niepotrzebne będa
    zaslepki a i kilka stówek w kieszeni zostanie.;)

  • 72. Data: 2013-02-13 23:46:19
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Tak przy okazji kołkowania lub nie.

    http://www.1024.pl/IR000017.jpg

    Poroterm ocieplony 15 cm styropianu.

    Ledwo te kołki widać :)

    Irek.N.

  • 73. Data: 2013-02-16 22:20:35
    Od: "M." <...@n...pl>

    W dniu 2013-02-11 10:49, Ergie pisze:
    > Użytkownik "M." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale jak dasz zaślepki to nie będzie mostków więc nie będzie tam zimnego
    > powietrza które miałoby wlatywać.

    Może wlatywać też gdzieś indziej.

    A jak nie będzie w ogóle kołków, to i zaślepek nie będzie trzeba
    stosować. Tworzysz problem (kołki) po to, by go następnie rozwiązywać.

    M.

  • 74. Data: 2013-02-18 10:42:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "M." napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A jak nie będzie w ogóle kołków, to i zaślepek nie będzie trzeba stosować.
    > Tworzysz problem (kołki) po to, by go następnie rozwiązywać.

    Ja nie proponowałem samych kołków, ale w połączeniu z dwoma warstwami siatki
    na kleju.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 75. Data: 2013-02-18 17:10:17
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Feb 13, 11:46 pm, "Irek N." <j...@t...tajny.jest> wrote:
    > Tak przy okazji kołkowania lub nie.
    >
    > http://www.1024.pl/IR000017.jpg
    >
    > Poroterm ocieplony 15 cm styropianu.
    >
    > Ledwo te kołki widać :)

    U mnie na termowizji tak samo to wychodziło. Dupa a nie mostek ;)

    mucher

  • 76. Data: 2013-02-18 21:42:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 lutego 2013 17:10:17 UTC+1 użytkownik mucher napisał:

    > U mnie na termowizji tak samo to wychodziło. Dupa a nie mostek ;)

    A chyba wprost przeciwnie.
    Na tych fotkach wygląda chyba że kołki są chłodniejsze od styro;)

  • 77. Data: 2017-11-08 11:56:23
    Od: i...@g...com

    Ja widziałem ,ba mieszkam obok domu z ponad 15 letnim styropianem z zewnątrz i jakoś
    nic nie pęka i nie potrzeba renowacji , nawet kolor jest w porządku, a teraz jak
    myślę i styropian twardszy można kupić i lepsze spoiwa , tak że jakoś nie mam obaw