  • 51. Data: 2009-03-15 14:41:58
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:gpj2ht$r0v$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gphn1t$kr0

    > A ja mialem Cie za inteligentnego faceta.

    Ale serio, serio?

  • 52. Data: 2009-03-15 15:07:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 14 Mar 2009 12:46:12 +0100, T.M.F. napisał(a):

    > Sadzac po podanych objawach zatrules sie tlenkiem wegla, co nie jest
    > dziwne.

    Tlenek węgla (czad) jest bezwonny :->
    Więc to raczej sprawa kawy.

  • 53. Data: 2009-03-15 15:08:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale serio, serio?

    No niestety serio :-(

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2009-03-15 18:36:34
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > No niestety serio :-(

    To dowod, ze kazdy moze sie pomylic:)
    Ale czytanie tej grupy jak sie ma paru lokalnych glupkow w KFie jest
    naprawde przyjemniejsze.

  • 55. Data: 2009-03-15 20:54:31
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    > Żenujące jest w jaki sposób odnosisz się do Palma.
    > Każdy ma prawo popełniać błędy, a i nie wszystkie rzeczy są oczywiste i
    > zrozumiałe dla tych co mają IQ powyżej 80 tak jak Tobie się to wydaje.
    > Ot choćby - jak można nie wiedzieć jak połączyć z sobą instalację
    > uziemiającą, listwy wyrónawcze, zerowanie, odgrom ?
    > Tylko idioci pytają o takie rzeczy :))))

    Dziękuje Tobie i innym - już prawie zacząłem nawet rozważać odsubskrybowanie
    grupy, ale na szczęście są tutaj normalne osoby do dyskusji.

    Zrobić coś głupiego a być głupcem to zgodnie z moimi wartościami przepaść
    Podobnie jak być mędrcem a mieć IQ > x

    W życiu lubię eskperymentować przez co poznaje nowe rzeczy i dowiaduje się o
    nich jak najwięcej - pewnie to między innymi podkusiło mnie do tego, aby
    sprawdzić "to coś co powinno byc do czegoś" - tzn. szyber

    = = = = = = =
    P a l m @
    acn.waw.pl
    = = = = = = =

  • 56. Data: 2009-03-15 21:26:59
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl> napisał w wiadomości
    > W życiu lubię eskperymentować przez co poznaje nowe rzeczy i dowiaduje się
    > o nich jak najwięcej - pewnie to między innymi podkusiło mnie do tego, aby
    > sprawdzić "to coś co powinno byc do czegoś" - tzn. szyber

    Nie sprawdzaj do czego są zapałki

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 57. Data: 2009-03-15 21:35:27
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości news:gpjrum$nc4

    > Nie sprawdzaj do czego są zapałki

    Zapewne Ty już wiesz do czego służą ? Musiałeś bardzo mocno się poparzyć,
    kiedy próbowałeś palić głupa ;))))
    Zastanawiam się co kieruje takimi ludźmi jak Ty.

  • 58. Data: 2009-03-15 21:37:30
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > Zastanawiam się co kieruje takimi ludźmi jak Ty.

    Na pewno nie chęć do wygranej w konkursie.
    Np o nagrodę Darwina.

  • 59. Data: 2009-03-15 21:50:39
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > Nie sprawdzaj do czego są zapałki

    hahahahaha, dokładnie :-)

  • 60. Data: 2009-03-15 22:01:04
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    wiadomości

    > Na pewno nie chęć do wygranej w konkursie.
    > Np o nagrodę Darwina.

    A co Ty wygrałeś ?
    Jak narazie niechęć kolejnych kilku osób i brak konkretnych odpowiedzi w
    temacie uziemień :)))
    Warto było dla leczenia swoich kompleksów ? :D