  • 61. Data: 2009-03-15 22:09:30
    Temat: Re: Oczadzieli.... Piątek trzynastego.
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    news:gpjtr4$3ur$1@inews.gazeta.pl...
    > A co Ty wygrałeś ?
    > Jak narazie niechęć kolejnych kilku osób i brak konkretnych odpowiedzi w
    > temacie uziemień :)))
    > Warto było dla leczenia swoich kompleksów ? :D

    Na nagrodę Darwina będzie mi ciężko zapracować. Ale Ty masz ogromne szanse.
    Nie zmarnuj tego.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 62. Data: 2009-03-15 22:45:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > hahahahaha, dokładnie :-)

    Zal panowie, naprawde zal.
    Ja nie spotkalem do tej pory skansenu, gdzie ludzie wszystko wiedza.
    Jestescie pierwszymi. A skoro tak, to moze powiecie nam na czym polega
    podstawowy fenomen pieniadza? Wszyscy go uzywamy i nie powinno byc problemu.
    Z innej beczki, moze wiecie po co w dzisiejszych samochodach uzywa sie
    aluminiowych elementow zawieszenia? Czemu w zaworach silnikowych uzywano
    sodu i w ktorych, a czemu nie uzywa sie go dzis?? Samochodami w wiekszosci
    jezdzimy, wiec nie powinno byc problemu.
    Wiem ze proste, ale nie wszyscy musza to wiedziec, zeby tego uzywac.

    Pozdro.. TK

  • 63. Data: 2009-03-15 23:29:26
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > wiekszosci jezdzimy, wiec nie powinno byc problemu.
    > Wiem ze proste, ale nie wszyscy musza to wiedziec, zeby tego uzywac.

    Nieznajomość którego z powyższych zagadnień może zabić bez najmniejszego
    ostrzeżenia w ciągu dziesięciu minut?

  • 64. Data: 2009-03-16 00:00:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    wiadomości

    > Nieznajomość którego z powyższych zagadnień może zabić bez najmniejszego
    > ostrzeżenia w ciągu dziesięciu minut?

    A co to ma do rzeczy? Ja wiem, wielu to wie i dzis nie wiem jak mozna tego
    nie wiedziec.
    Dwoch doroslych facetow drwi z trzeciego, pomimo tego ze ten przyznal sie do
    bledu. Nie wszystkie rzeczy sa dla wszystkich jednakowo oczywiste i to jest
    powod zeby nazwac kogos glupkiem? Nie dosc, ze stworzyles flame, to jeszcze
    ciagniecie to bez najmniejszego sensu przeczac chocby przyjetym zasadom
    kultury, zapominajac przy tym najwyrazniej czemu sluzy grupa dyskusyjna i po
    co w ogole ktos zadaje pytanie. Czy aby na pewno, zeby uzyskac takie
    odpowiedzi? Na koniec zastanow sie ile razy w zyciu przytrafila Ci sie
    sytuacja w ktorej sam sobie sie dziwiles, ze mogles zrobic jakas glupote.
    Ilu stolarzy widziales z obcietymi palcami? Ile widziales wypadkow
    samochodowych w zyciu? Sa wylacznie zdarzeniami obiektywnymi, czy rowniez
    wynikiem nieprzemyslenia, zamyslenia, rutyny czy czego tam jeszcze? Zreszta
    po co ja to pisze, to przeciez oczywiste. Sam przycialem sobie czubki palcow
    w kosiarce do trawy, mimo ze kosilem nia z 10 lat i do dzis nie wiem jak to
    moglem zrobic. Zupelnie tak jak bym poszedl po to, zeby tak sie stalo. Tak
    bywa w zyciu, a Wy jak dzieci, jakby ciagle ponad tym. Co innego posmiac sie
    z glupich pomyslow, a co innego komus nawciskac nie udzielajac przy tym
    odpowiedzi.

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2009-03-16 01:03:16
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Dwoch doroslych facetow drwi z trzeciego, pomimo tego ze ten przyznal sie
    > do bledu.

    Ty się tu nie baw w poprawność polityczną :-) To co on powiedział nie wynika
    z błędu, niewiedzy ale z głupoty :-)

    > Co innego posmiac sie z glupich pomyslow, a co innego komus nawciskac nie
    > udzielajac przy tym odpowiedzi.

    Najlepsze dowcipy są z czyjejść głupoty właśnie :-) Może ten tlenek węgla
    wybił mu trochę szarych komórek? Nie wiadomo ile razy ten szyber zamykał i
    kładł się spać przy tym palenisku :-)

  • 66. Data: 2009-03-16 05:31:22
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dziękuje Tobie i innym - już prawie zacząłem nawet rozważać
    odsubskrybowanie
    > grupy, ale na szczęście są tutaj normalne osoby do dyskusji.
    >
    > Zrobić coś głupiego a być głupcem to zgodnie z moimi wartościami przepaść
    > Podobnie jak być mędrcem a mieć IQ > x
    >
    > W życiu lubię eskperymentować przez co poznaje nowe rzeczy i dowiaduje się
    > nich jak najwięcej - pewnie to między innymi podkusiło mnie do tego, aby
    > sprawdzić "to coś co powinno byc do czegoś" - tzn. szyber

    Na tym polega nauka. Tylko trzeba stosować przed eksperymentem dwie
    techniki - czytać i pytać. Głupcami okazali się ci, którzy mając wiedzę (na
    deany temat) nie podzielili nią się z tobą

  • 67. Data: 2009-03-16 05:33:48
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    wiadomości news:gpjrum$nc4$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Nie sprawdzaj do czego są zapałki
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Ty, werba_bulgot nie myśl, że jesteś taki: go! go!, bo wychodzi czasem, że
    tylko googliński.

  • 68. Data: 2009-03-16 10:19:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > wybił mu trochę szarych komórek? Nie wiadomo ile razy ten szyber zamykał i

    Heh, jak widac wdepnales w komitywe z lokanym geniuszem Werbinskim i masz
    problem, nie jestes w stanie teraz sie wycofac. A moze nie masz tego
    problemu, moze po prostu taki jestes. Kontunuuj plonkownice czekaja.

  • 69. Data: 2009-03-16 10:25:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Ja nie spotkalem do tej pory skansenu, gdzie ludzie wszystko wiedza.
    > Jestescie pierwszymi. A skoro tak, to moze powiecie nam na czym polega

    Na czym?

  • 70. Data: 2009-03-16 10:28:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message

    > hahahahaha, dokładnie :-)

    Rozumiem, ze dziury w domu pozostawiales sobie, aby moc sprawdzac do czego
    sluzy termowizja?