  • Data: 2010-10-04 17:48:12
    Temat: Odbiór kominiarski
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie do tych co przerabiali już temat.
    Co sprawdza i jakie czynności wykonuje uprawniony kominiarz przy tzw.
    odbiorze kominiarskim nowowybudowanego domu?
    Mam piec na groszek i kominek (gazu brak, w kuchni wszystko na prąd). Garaż
    w bryle domu.

    Czy obligatoryjne elementy sprowadzają się do sprawdzenie drożności kominów
    kominka i pieca, wentylacji garażu oraz nawiewu/wywiewu w kotłowni?

    Jakie wpisy w książce budowy (ewentualnie dodatkowe dokumenty) kominiarz
    musi poczynić, żeby nie było problemów z odbiorem domu. Jakimi uprawnieniami
    musi legitymować się kominiarz, żeby jego wpis był wiarygodny?

    Pozdr.
    Krzysiek

    PS. Ile szacunkowo kosztuje taka usługa?