  • Data: 2010-10-05 06:57:25
    Temat: Re: Odbiór kominiarski
    Od: "PH" <P...@p...news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i8d3vh$7qj$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam pytanie do tych co przerabiali już temat.
    > Co sprawdza i jakie czynności wykonuje uprawniony kominiarz przy tzw.
    > odbiorze kominiarskim nowowybudowanego domu?
    > Mam piec na groszek i kominek (gazu brak, w kuchni wszystko na prąd).
    > Garaż w bryle domu.
    >
    > Czy obligatoryjne elementy sprowadzają się do sprawdzenie drożności
    > kominów kominka i pieca, wentylacji garażu oraz nawiewu/wywiewu w
    > kotłowni?
    >
    > Jakie wpisy w książce budowy (ewentualnie dodatkowe dokumenty) kominiarz
    > musi poczynić, żeby nie było problemów z odbiorem domu. Jakimi
> [...]
    widzę, że koledzy trafili na papraków a nie kominiarzy.
    u mnie sprawdził wentylacje (także w garażu), wyszedł na dach (w zimie).
    sprawdził drożność kominów.
    w książce budowy nic nie wpisywał, ale dostałem protokół z odbioru
    kominiarskiego, który jest jednym z załączników przy zgłoszeniu zakończenia
    budowy.
    ZTCP to kosztowało mnie to ~150pln