  • 191. Data: 2016-08-23 18:34:27
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > I tak sie turlaja, ze az prezydenta o pomoc prosza :D

    i wykażesz, że to właśnie oni?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 192. Data: 2016-08-23 19:09:55
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 18:15:50 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Pytałem:
    > "który łącznie zapłaci więcej przez 30 lat?"

    Nie wiadomo - zobaczymy na koniec kredytu. Nie wiemy co bedzie dalej z
    kursem CHF, nie wiemy co bedzie z LIBORem i nie wiemy co bedzie z WIBORem.
    Kazdy wybral swoja sciezke i jak bedzie - nie zalezy od niego. Ani od
    banku :)

    > "który więcej zapłacił do dzisiaj?"

    Mysle, ze ten od CHF zaplacil mniej. I do tej pory pewnie ma nizsza rate
    od PLNowca. Jak LIBOR zacznie isc w gore to moze "wyprzedzic" PLNowca :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 193. Data: 2016-08-23 20:01:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 18:06:54 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > I tak sie turlaja, ze az prezydenta o pomoc prosza :D
    Kolejny wyrok- co prawda nieprawomocny ale powolutku do przodu.
    Coś czuję że za kredyty "walutowe" banksterzy prędzej czy później słono zapłacą.
    Kwestia czasu

  • 194. Data: 2016-08-23 20:05:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 20:01:28 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kolejny wyrok- co prawda nieprawomocny ale powolutku do przodu.
    > Coś czuję że za kredyty "walutowe" banksterzy prędzej czy później słono zapłacą.
    > Kwestia czasu

    Linka nie dałem
    http://wawalove.pl/Warszawa-Frankowicz-wygral-z-bank
    iem-To-najwyzsza-kwota-zasadzona-do-tej-pory-a23738

  • 195. Data: 2016-08-23 21:34:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > Kolejny wyrok- co prawda nieprawomocny ale powolutku do przodu.
    > Coś czuję że za kredyty "walutowe" banksterzy prędzej czy później słono zapłacą.

    No i bardzo dobrze - tylko niech wszyscy ida do sadu, a nie do prezydenta.
    To jest wlasciwy organ do rozstrzygania sporow :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 196. Data: 2016-08-23 21:42:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 21:34:55 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No i bardzo dobrze - tylko niech wszyscy ida do sadu, a nie do prezydenta.
    > To jest wlasciwy organ do rozstrzygania sporow :-)
    Z drugiej strony jesli by się okazało że kredyty "walutowe" są niezgodne z prawem
    lepiej załatwić to 1 ustawą niż setkami tysięcy pojedynczych spraw sądowych

  • 197. Data: 2016-08-23 21:46:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-08-23 o 20:05, Kris pisze:

    > Linka nie dałem
    > http://wawalove.pl/Warszawa-Frankowicz-wygral-z-bank
    iem-To-najwyzsza-kwota-zasadzona-do-tej-pory-a23738

    łeeee tam, sąd rejonowy zna się na frankach tak jak przeciętny frankowicz.

    Jak będzie wyrok prawomocny, to wtedy coś się ruszy.

    --
    Pete

  • 198. Data: 2016-08-23 22:11:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sady maja znac sie na prawie a nie na frankach. Banki stac na dobrych prawnikow i
    watpie zeby cos przeoczyli jak dostali do sprawdzenia tresc umow. Nie wiesz jak cos
    dziala a rzniesz eksperta. Najpierw ktos wymyslil produkt. Potem powstal wzor umowy
    ktory zostal sprawdzony przez prawnikow czy nikt sie nie przypierdoli ze niezgodny z
    prawem. I dopiero wtedy produkt wszedl na rynek. Sedziow nie interesuja czyjes zale i
    sytuacja materialna tylko zgodnosc z prawem.

  • 199. Data: 2016-08-24 02:10:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-08-23 o 10:23, j...@g...com pisze:
    > W Polsce 75% ludzi mieszka we
    > własnych nieruchomościach. W bogatych Niemczech tylko 15%.

    A skąd te 15%?
    Bo tu podają, że prawie 46%.
    http://de.statista.com/statistik/daten/studie/155713
    /umfrage/anteil-der-buerger-mit-wohneigentum-nach-bu
    ndesland/

  • 200. Data: 2016-08-24 03:17:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Statystyki trzeba umiec czytac. Z miast jest tam tylko Berlin. Reszta to kraje
    zwiazkowe. Im w jakims kraju zwiazkowym wiecej malych miast i wsi tym wiecej w nim
    ludi mieszka we wlasnych domach i mieszkaniach. W Polsce jest tak samo. W Kiernozi
    albo Koziej Wolce we wlasnych domach mieszka 97% ludzi. Ale na takich zadupiach
    mieszka malo ludzi. W Berlinie 15% mieszka na wlasnym. Ciekawe ile w Warszawie
    mieszka w swoim kupionym mieszkaniu albo domu? Jesli porownywac to rownorzednie. W
    najmniejszym kraju zwiazkowym w Niemczech mieszka tyle ludzi co w Radomiu a w stolicy
    tego kraju tyle co w Skierniewicach. Podales srednia ale ona do niczego sie nie
    odnosi.