  • 221. Data: 2016-08-24 21:06:17
    Temat: Re: Odgrzeję kotleta - kredyty w CHF
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 20:57:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W tv mowili ze nie trzeba bylo oddawac we frankach. Mozna bylo do banku zaniesc
    franki, zlotowki, ruble, pesety, jeny, ...... . Jedynie muszelek nie brali.

    Trzeba było w złotówkach. Od 2011/2012 można byo w walucie wpłacać

  • 222. Data: 2016-08-24 21:40:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czyli twierdzisz ze jak ktos zamiast zlotowek przyniosl euro to nie przeliczyli
    wedlug swojego kursu tylko mau do kantoru za rogiem kazali isc?

  • 223. Data: 2016-08-24 21:58:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 21:40:47 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Czyli twierdzisz ze jak ktos zamiast zlotowek przyniosl euro to nie przeliczyli
    wedlug swojego kursu tylko mau do kantoru za rogiem kazali isc?

    Banki to przeliczyły by wtedy euro na złotówki wg swojego kursu(ze standardowej
    tabeli), za te złotówki sprzedały by klientowi franki(wg swojego kursu, niektóre
    banki z osobnej tabeli dla kredytów walutowych z gorszym kursem) z których to franków
    potrącały raty kredytu

  • 224. Data: 2016-08-24 22:00:07
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Czyli twierdzisz ze jak ktos zamiast zlotowek przyniosl euro to nie przeliczyli
    wedlug swojego kursu tylko mau do kantoru za rogiem kazali isc?

    A były takie co kazaly do kantoru iść bo kas walutowych nie miały

  • 225. Data: 2016-08-24 22:04:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 22:00:08 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    wedlug swojego kursu tylko mau do kantoru za rogiem kazali isc?

    > A były takie co kazaly do kantoru iść bo kas walutowych nie miały

    Ze znanych mi w okolicach 2010roku waluty nie przyjmował u nas Polbank, Eurobank,
    Getinbank, Santander, DomBank chyba BPH i Kredyt Bank też nie.
    Piszę o oddziałach w moim mieście

  • 226. Data: 2016-08-24 22:32:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat w przeliczaniu zadnego przekretu nie bylo. Mialy wlasne jawne tabele. Jak
    komus kurs nie pasowal to mogl szukac lepszego.

  • 227. Data: 2016-08-24 23:25:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Akurat w przeliczaniu zadnego przekretu nie bylo. Mialy wlasne jawne tabele. Jak
    komus kurs nie pasowal to mogl szukac lepszego.

    Problem był w tym, że akurat franków nie przyjmowali.
    A w zasadzie mogli przyjąć i wymienić na złotówki, po czym te złotówki
    wymienić na franki podczas spłaty raty.

    --
    Pete

  • 228. Data: 2016-08-24 23:43:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 sierpnia 2016 14:03:45 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Się czepiłeś odsetek a piszemy o wszystkich kosztach dla Kowalskiego

    Nie, ja bronie tezy jakoby kredyt w CHF byl kredytem "lichwiarskim".
    I zeby to udowodnic - liczymy odsetki od CHF, nie od sumy wplaconych PLN.
    To, ze ktos sobie zycie utrudnil biorac kredyt w obcej walucie to juz
    tylko i wylacznie jego sprawa i z lichwa nie ma NIC wspolnego.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 229. Data: 2016-08-25 00:40:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ale zlotowki przyjmowali bez zadnego przeliczania na zlotowki wedlug ich tabeli?

  • 230. Data: 2016-08-25 07:52:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 25 sierpnia 2016 00:40:13 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Ale zlotowki przyjmowali bez zadnego przeliczania na zlotowki wedlug ich tabeli?
    Jednym z przekrętów e strony niektórych banków było to że jak chciałeś kupić
    normalnie franki dla siebie to sprzedali Tobie po powiedzmy 2.5zł. Jeśli w tym samym
    dniu chiałeś kupić franki żeby rate kredytu w tym banku zapłacić to sprzedali ale po
    2,8zł