    From: "pluton" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Odklady z irgi - czas ukorzeniania
    Date: Mon, 27 Jul 2009 09:22:40 +0200

    Witam,

    Mam irge w malej doniczce i zanim ja posadze
    do gruntu, chcialem zrobic odklad. Akurat moj
    egzemplarz ma bardzo ladny,dlugi ped,ktory
    swietnie sie nada na podklad.
    Plan mam taki, zeby po odcieciu odrosli posadzic rosline
    macierzysta do gruntu,a odrosl przezimowac w domu
    i posadzic do gruntu na wiosne.
    W zwiazku z tym mam pytanie: kiedy bede mogl
    odciac nowa rosline od macierzystej ?
    Jak dlugo trwa ukorzenianie odkladu,zakladajac,ze
    zrobie te operacje teraz (lipiec/sierpien) ?

    pozdrawiam
    pluton