  • Data: 2015-03-01 23:12:10
    Temat: Odp: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1li2slw44olai.162hpmrjtearz$.dlg@40tude.net...

    > O tym to oni miedzy sobą po kątach na konferencjach gadają, ale pacjentom
    > ani mru mru. Wiem o tym, bo mi swego czasu mój ginekolog, świeżo po
    > kolejnej konferencji, coś takiego powiedział, w przypływie sąsiedzkiej
    > (działkę ma niedaleko) fraternizacji.
    > Ciekawe, czy gremialnie swoje dzieci szczepią...

    Nie tylko w przypadku szczepionek lekarze sa tak ignorancyjni.
    Zapytalam Pania doktor Piatkowska (specjalista neurolog ze szpitala JP2),
    ktora mimo braku pewnosci co do padaczki u mojego - wowczas 8-miesiecznego
    dziecka - zalecila kuracje tegretolem (psychotrop, ktory uzyty niewlasciwie
    moze wrecz wywolac padaczke) - czy swoje dzieci tez by tak chetnie tym
    specyfikiem traktowala...
    Cisza... Ponowilam pytanie.. Pani doktor ogluchla.
    Juz nie wspomne, ze od niemal 4 lat nie dostalam wypisu ze szpitala, o ktory
    dopominalam sie dzien w dzien, a w koncu po kilku miesiacach zrezygnowalam.

    @

    ---
    Avast.