  • Data: 2015-03-02 11:47:37
    Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01 Mar 2015 21:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

    > Jestes w grupie osób ktore ironie rozpoznają dopiero wtedy jak stanie za
    > nimi i kopnie je w dupe?

    Ja??? - właśnie pokazałeś powyżej, że TY sam.

    > Wytlumacz proszę, skoro to nie dzieki szczepionkom, to jaki był powód
    > spadku zachorowań na odrę po wprowadzeniu obowiązkowego szczepienia?
    > Przypadek?

    A kto to wie tak naprawdę? - epidemie są, są, a potem wygasają, by znowu
    się pojawić. I właśnie to się obecnie dzieje z odrą. Bo ZAWSZE (mam na
    myśli przestrzeń wielowiekową) tak było. A że szczepionki jako czynnik
    sprawczy "podłączono" pod okresy osłabnięcia zachorowań, no to w sumie
    zrozumiałe - propaganda sukcesu, gescheft ist gescheft.

    No i co teraz widzimy: polityka sukcesu się wali, bo odra wróciła, trzeba
    szybko znaleźć winowajców, bo ludzie się zaczynają zastanawiać nad
    sensownością szczepionek. Prawda jest taka, że wróciła _pomimo szczepień_,
    a nie _na skutek nieszczepienia_ - bo na Boga przecież nie można nikomu
    mądremu wmówić (jak się to usiłuje), że jeden półtoraroczny niezaszczepiony
    chłopiec w Niemczech jest przyczyną epidemii, no bądźże Ty przytomny.

    > Szkoda tylko, ze nie masz zadnych danych na potwierdzenie swoich
    > wątpliwości, poza sporem o zasady logiki...

    Logika to jest jedyna rzecz, której NIE DA SIĘ obalić. To matematyka.
    --

    XL
    pewni siebie.