  • Data: 2010-11-10 13:24:43
    Temat: Odp: Re:
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    ?Użytkownik "marko1a" <m...@l...de> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4cda7d1c$0$21001$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > Nie próbuj zakładać na kątówkę tarcz zębatych takich jak do pilarek
    > elektrycznych do cięcia drewna. Nawet nie zdajesz sobie sprawy jakie
    > niebezpiecznie narzędzie powstanie które w ułamku sekundy potrafi uciać nie
    > tylko palca ale i rękę czy nogę.

    ja to z 10 lat temu widzialem w akcji, szlifierka taka jak katowa, tylko
    bez przekladni, 11000 obrotow i zwykla tarcza widiowa

    facetowi sie zakleszczyla podczas ciecia, mial tylko tyle szczescia ze
    zaczela sie obracac wokol nieruchomej tarczy, dostal paroma odlamkami,
    odskoczyl i wyrwalo kabel zanim kogos pocielo

    w kazdym razie sprzeglo i regulacja obrotow MUSI byc przy takich zabawach