  • Data: 2016-03-18 15:33:28
    Temat: Odp: jaka to odmiana Magnolii (Park Oliwski)
    Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://s10.flog.pl/media/foto/7156107_kwiaty-gdanski
    -park-oliwski.jpg
    > (zdaje się że to jest wlaściwe zdjęcie) - krzewy są wysokości troche
    > większej niż człowiek
    > Rosną w Parku Oliwskim w Gdańsku.
    >
    > Bardzo chciałabym ustalić, jaka to odmiana. - Czy ktoś umiałby pomóc?

    To oczywiście różanecznik, nie magnolia. Co do odmiany to nie wiem, ale
    skądinąd taka barwa kwiatów jest chyba najpopularniejsza i najczęściej
    spotykana w ogrodach, zatem nie będzie problemu z kupnem odpowiedniej.
    Pozatem, zwykle w maju większość szkółek sprzedaje roślinki z pięknymi,
    rozwinętymi kwiatostanami więc można kupować takie jakie sobie wymarzyliśmy.