  • Data: 2016-03-20 23:01:13
    Temat: Re: jaka to odmiana Magnolii (Park Oliwski)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Jak się spodobają to kupić i posadzić u siebie w ogrodzie.

    Ale czy kwiatki przed posadzeniem koniecznie trzeba obskubać celem
    wręczenia ich Dobremu Doradcy w trakcie uroczystego apelu?

    > Czas pokaże, czy przesadziłeś ją prawidłowo
    > Pozdrawiam fachowo Ja...cki

    Serdecznie dziękuję za cenną wskazówkę. Sam bym na to nie wpadł.

    Jarek

    --
    Wiele dni, wiele lat, czas nas uczy pogody,
    zaplącze drogi, pomyli prawdy, nim zboże oddzieli od trawy.