  • 1. Data: 2011-07-07 09:43:49
    Temat: Odp: kosztorys dla Banku
    Od: shaman <g...@m...pl>

    Na chłopski rozum wydaje mi się, że nie powinieneś kombinować, tylko trzymać się
    bankowego formularza. Analityk też człowiek i też ma swoje przyzwyczajenia.. jak mu
    podsunąć pod nos niestandardowo wypełniony karteluch to może mu się nie spodobać..

  • 2. Data: 2011-07-07 12:14:12
    Temat: Re: kosztorys dla Banku
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik shaman napisał:
> [...]
    podsunąć pod nos niestandardowo wypełniony karteluch to może mu się nie spodobać..

    Ja miałem dość precyzyjnie wyliczone pozycje, które musiałem powypełniać
    i to z rozbiciem na poszczególne transze z datami kiedy co będę wykonywał.

    Nie przeszło jak się nie zgadzało.

    Oni nie mają kompletnie wiedzy budowlanej... Trzymają się jedynie
    druczków i nic więcej.

    Dlatego im dokładniejszy druczek, tym łatwiej go wypełnić.
    Jak druczek jest niedokładny, to będzie 'trzepanie' przy analizie tego
    druczku :-).

    pozdrawiam
    Robert G

  • 3. Data: 2011-07-07 14:11:50
    Od: Marcin Kloc <m...@g...com>

    On 07.07.2011 14:14, robercik-us wrote:

> [...]
    >
    > Dlatego im dokładniejszy druczek, tym łatwiej go wypełnić.
    > Jak druczek jest niedokładny, to będzie 'trzepanie' przy analizie tego

    dzięki. Tak właśnie myślałem. Mój doradca w Banku powiedział że jak coś
    nie będzie im pasować to będą dzwonić i pytać dlaczego tak a nie
    inaczej, dlaczego tyle a nie tyle itp. itd.
    Mam nadzieję że przejdzie ...
    Marcin