  • 1. Data: 2013-03-31 14:08:51
    Temat: Odpadaj płyty kartonowo gipsowe
    Od: "@frytka@" <t...@p...pl>

    Witam
    Dwa dni temu kleiłem do nie równej ściany płyty KG klejem Knauffa i niestety
    w środkowej części nie przykleiły się ,
    Co mogę teraz zrobić czy nawpuszczać tam jakiegoś kleju, jeżeli tak to
    jakiego może jakąś pianką wzmocnić to do ściany.
    Nadmienię ze kleiliśmy w lokalu nie ogrzewanym na zewnątrz był tę ujemna,
    czy da się to jakoś uratować?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-03-31 14:50:16
    Temat: Re: Odpadaj płyty kartonowo gipsowe
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 31 marca 2013 14:08:51 UTC+2 użytkownik @frytka@ napisał:
> [...]
    >
    > jakiego może jakąś pianką wzmocnić to do ściany.
    >
    > Nadmienię ze kleiliśmy w lokalu nie ogrzewanym na zewnątrz był tę ujemna,

    Poczekaj jak się trochę cieplej zrobi. Wywierć otwory żeby wężyk od pianki wszedł i w
    każdy wpuść trochę pianki. Ile sam musisz ocenić. Nie może być za dużo. Dziury
    zaklajstruj gipsem. Na drugi raz klej na piankę. Robisz placki jak z kleju do płyt,
    czekasz chwilę żeby placki urosły. Przykładasz do ściany. Odstawiasz. Zobaczysz na
    ścianie ślady gdzie była pianka. W te miejsca trochę pianki, możesz sobie szpachelką
    pomagać. Przystawiasz płytę, trzeba nią trochę poruszyć żeby pianka się rozmazała
    wtedy słabo rośnie. Jakoś podtrzymujesz płytę żeby równo z innymi była. Prawie
    wszystkie płyty mam tak przyklejone. I się już z 20 lat trzymają.