  • 1. Data: 2011-11-26 11:59:19
    Temat: Odplyw liniowy z syfonem u konca ?
    Od: "_THX." <j...@N...gazeta.pl>

    Szukam odpływu liniowego (dla wykonania odpływu spod prysznica), długości 90-
    150 cm, z syfonem na końcu odpływu.
    Jakoś w sieci w oko mi wpadają odpływy liniowe z syfonem po środku.
    Którą firmę-producenta polecicie, w ofercie syfon na końcu odpływu?
    THX

  • 2. Data: 2011-11-27 01:17:04
    Temat: Re: Odplyw liniowy z syfonem u konca ?
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    W dniu 2011-11-26 12:59, _THX. pisze:
> [...]
    > Jakoś w sieci w oko mi wpadają odpływy liniowe z syfonem po środku.
    > Którą firmę-producenta polecicie, w ofercie syfon na końcu odpływu?

    Lorac
    Vabo

  • 3. Data: 2011-12-01 10:10:24
    Temat: Re: Odplyw liniowy ?
    Od: "_THX." <j...@W...gazeta.pl>

    A czy ktoś z Was zabudowywał ten odpływ:
    http://www.viega.pl/xchg/pl-
    pl/hs.xsl/Advantix_Vario_odplyw_liniowy_regulowany_w
    _zakresie_od_30_do_120_cm.
    htm