  • 21. Data: 2010-12-17 00:17:29
    Temat: Re: Odśnieżanie :-)
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    news:131wnvsjk9hdx.gb05qwhn7qzz.dlg@40tude.net...

    > Otóż to. Poza tym do wszystkiego tak te spaliny??? Wystarczy juz
    > kosiarka-śmierdziuch, której nie cierpimy, no ale jest, przydaje się -
    > kiedy MŚK nie ma czasu, to ja mogę sama skosić tu i ówdzie co
    > najpilniejsze. MŚK, kiedy tylko się da, to bierze kosę i macha nią z
    > lubością.

    Też lubiłem prace ręczne, ale czasem ilość pracy przekraczała moje ręczne
    możliwości i wtedy przydają się maszyny. Tobie przydałaby się odśnieżarka na
    gąsienicach, nie"buksuje" w śniegu:
    http://odsniezarki.magdziarz.pl/kategoria/profesjona
    lne-odsniezarki-na-gasienicach
    Oczywiście ceny dla niektórych zaporowe, ale można kredyt wziąć.
    Tu juz bardziej przystępne:
    http://www.nilpol.pl/odsniezarka-mtd-me-66t-gasienic
    e,p,832.html
    Podobno masz traktorek, przypomnij - prawie wszystkie maiły albo lemiesz,
    albo wirnik, może gdzieś by się znalazło wyposażenie.

  • 22. Data: 2010-12-17 06:14:03
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości >>
    > :)
    > Marnujesz więc swój talent siedząc całymi dniami w sieci
    > pisząc dużo i najczęściej bzdury na grupach
    > :)
    > Wynajmuj się dziewczyno do kopania rowów
    > a będzie z Ciebie wreszcie pożytek
    > :P

    Masz dość oryginalne życzenia pod choinkę.
    :-))

    Pozdrawiam wesoło
    skryba

  • 23. Data: 2010-12-17 07:53:02
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

> [...]
    > kiedy MŚK nie ma czasu, to ja mogę sama skosić tu i ówdzie co
    > najpilniejsze. MŚK, kiedy tylko się da, to bierze kosę i macha nią z

    to zanczt ze masz za duzo wolnego czasu:)
    ja po pracy (firma zabiera mi przecietnie 11h dziennie) jestem na tyle
    zarżnięty ze nie mam ochoty nic robic. jak w ubieglym roku sypało wściekle
    to do tych 11 dochodziły jeszcze 2h pracy ciągnikiem rolniczym z łyżką
    załadunkową zeby ten snieg zebrac w jedną pryzmę. gehenna.

  • 24. Data: 2010-12-17 09:38:34
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ief4st$jcg$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

> [...]
    > wściekle to do tych 11 dochodziły jeszcze 2h pracy ciągnikiem rolniczym z
    > łyżką załadunkową zeby ten snieg zebrac w jedną pryzmę. gehenna.

    A pracujesz fizycznie, czy substancją szarą?
    Bo jeśli szarą, to naprawdę jedynym ratunkiem jest..... szufla.

    MK

  • 25. Data: 2010-12-17 09:58:32
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. Ja odśnieżam tylko niecałe 10 m2 przed garażem (resztę się
    udepcze) ale chętnie zatrudniłbym babę z łopatą do odkopania alejek w
    naszych ogródkach działkowych. ;-)
    Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

  • 26. Data: 2010-12-17 10:50:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A pracujesz fizycznie, czy substancją szarą?
    > Bo jeśli szarą, to naprawdę jedynym ratunkiem jest..... szufla.

    kopanie szufla by mi zajmowalo za duzo czasu. macham nią tam gdzie nie
    dostanę się tą poniekąd niezgrabną maszyną

  • 27. Data: 2010-12-17 11:04:31
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ieffab$kjv$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > kopanie szufla by mi zajmowalo za duzo czasu. macham nią tam gdzie nie
    > dostanę się tą poniekąd niezgrabną maszyną

    Ale mi nie chodzi o skuteczność w odśnieżaniu.... Z tym nie dyskutuję.
    Chodzi mi o ruch, zwykły fizyczny ruch, który jako jedyny naprawdę pozwala
    odpocząć "szarym" - i dlatego upieram się przy szufli. I dlatego też lekkim
    zezem patrzę na naszą coraz bardziej wygodną pod każdym względem
    cywilizację. Bo takie wygodne podejście nas po prostu zabija.
    Jedną z ważniejszych rzeczy w ogrodzie jest właśnie dla mnie zdrowa tyra
    (np. z grabiami), która zastąpiła bezcelowe machanie kończynami na jakichś
    aerobicach.

    Ale nie chcę się kłócić.
    I choć wydawałoby się, że zimą ogrody śpią pod śniegiem, to..... grupa nie
    zasypia nigdy :-)))

    MK

  • 28. Data: 2010-12-17 11:24:05
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

    Kup sobie sanki i hasky.
    http://www.youtube.com/watch?v=aHpVIHKm90U

  • 29. Data: 2010-12-17 11:27:35
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=HLhNBkJx4Tc

  • 30. Data: 2010-12-17 11:38:14
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
    >
    > Kup sobie sanki i hasky.
    > http://www.youtube.com/watch?v=aHpVIHKm90U

    Kupuję sobie nartki biegówki :-))))))

    (Już mam dwa psy Panslo. Starego dalmatyńczyka - Baryłę i parsona Cóśka, co
    za dużo to niezdrowo)

    MK