  • 41. Data: 2010-12-17 17:17:19
    Temat: Re: Odśnieżanie :-)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 10:38:34 +0100, Vilar napisał(a):

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    > wiadomości news:ief4st$jcg$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > A pracujesz fizycznie, czy substancją szarą?
    > Bo jeśli szarą, to naprawdę jedynym ratunkiem jest..... szufla.
    >
    > MK

    O, dzięki, z ust mi to wyjęłaś.

  • 42. Data: 2010-12-17 17:17:43
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 10:58:32 +0100, Dirko napisał(a):

    > Hejka. Ja odśnieżam tylko niecałe 10 m2 przed garażem (resztę się
    > udepcze) ale chętnie zatrudniłbym babę z łopatą do odkopania alejek w
    > naszych ogródkach działkowych. ;-)
    > Pozdrawiam siarczyście Ja...cki

    Zatrudnij.

  • 43. Data: 2010-12-17 17:18:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 12:04:31 +0100, Vilar napisał(a):

    > Jedną z ważniejszych rzeczy w ogrodzie jest właśnie dla mnie zdrowa tyra
    > (np. z grabiami), która zastąpiła bezcelowe machanie kończynami na jakichś
    > aerobicach.

    Hołk :-)

  • 44. Data: 2010-12-17 17:19:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 12:38:14 +0100, Vilar napisał(a):

    > Kupuję sobie nartki biegówki :-))))))

    A ja takie do backcountry. Bo do biegówek to trza mieć trasy ubite, a takie
    mnie nie rajcują.

  • 45. Data: 2010-12-17 17:20:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 12:57:07 +0100, Vilar napisał(a):

    > Panslo, jestem dziewczynką.... nie liczyłam.... :-))))

    Matkoboska, aż zaczęłam liczyć. Samych torebek do nich mam z 15... :-D

    > Ale do ogrodu chodzę w gaciach!

    Albo i bez!
    :-)

  • 46. Data: 2010-12-17 17:23:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 13:18:23 +0100, Vilar napisał(a):

    > Z pozdrowieniami: http://www.youtube.com/watch?v=7rXqej8zg0Q

    :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    DD

    I jak pięknie pokazane różnice w poziomie inteligencji! Niczym szympanse i
    banany.
    :-DDDDDDDDDD

  • 47. Data: 2010-12-17 17:27:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 14:10:52 +0100, Panslavista napisał(a):

    > Znalazłem urządzenie, dzięki któremu nie będziesz używała samochodu, pływała
    > na wodzie, zastąpi wycieczki rowerowe, przestaniesz odśnieżać i jeszcze
    > pieniądz zarobisz przez cztery pory roku.
    > http://allegro.pl/hagglund-bv206-okazja-amfibia-ratr
    ak-skuter-i1357882915.html#gallery

    Dzięki. Naszym (moim i MŚK) marzeniem jest jedynie lekki skuter śnieżny,
    żebyśmy mogli w szerszym zakresie przemierzac rekreacyjnie nasze piękne
    okolice zimą.
    Ale póki co nie szalejemy ze skuterem, bo zimowy (bywało, ze nawet po
    ciemku, późnowieczorny) spacer przez zaśnieżony las, do sklepu oddalonego o
    półtora kilometra (w przypadku braku pieczywa) jest samą poezją.
    A używac samochodu, wycieczkowac się rowerem i odśnieżać nie chcę przestać!
    :-)

  • 48. Data: 2010-12-17 20:27:59
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-12-17 18:12, Ikselka pisze:

    > Wiesz, Tadzik, gdzie sobie wsadź swoje pozdrowienia i uśmiechy?
    > Tam, gdzie Ci najbardziej dolega zawiść... W 4 litery. Od razu poznać, ze
    > od zawiści aż hemoroidy masz.
    :)))
    Podpis wkleja się automatycznie ale ktoś kto podobno studiował
    informatykę powinien o tym wiedzieć.
    Czegoż Dziewczyno mógłbym Tobie zazdrościć?
    Pola do odśnieżania?
    Ckliwej głupoty?

  • 49. Data: 2010-12-17 21:12:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 21:27:59 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

    > :)))
    > Podpis wkleja się automatycznie ale ktoś kto podobno studiował
    > informatykę powinien o tym wiedzieć.

    Programowanie.

    > Czegoż Dziewczyno mógłbym Tobie zazdrościć?
    > Pola do odśnieżania?

    Samego pola (latem, jesienią, zimą i wiosną), samej chęci odśnieżania,
    radości życia nawet zimą...

    > Ckliwej głupoty?

    Tego nie musisz. Tego masz więcej.

    > z pozdrowieniami i uśmiechami
    > smal
    > www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    > sklep: http://trawki.pl/

    Ten twój głupi automat sprawi, że kiedyś oberwiesz w uśmiechniętą papę :-)

  • 50. Data: 2010-12-18 10:45:58
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    W dniu 2010-12-17 22:12, Ikselka pisze:

    > Programowanie.
    hehe ...to mi pewnie zaraz jak w Hackerach "emacem przez sendmaila"
    zepsujesz komputer?

    > Samego pola (latem, jesienią, zimą i wiosną), samej chęci odśnieżania,
    > radości życia nawet zimą...

    podejrzewam , że mam większe "pole" niż Ty
    bo dom z ogrodem to 11 000 m.kw w takiej okolicy
    http://trawki.pl/images/dom/domek%20zza%203stawu1.JP

    > Ten twój głupi automat sprawi, że kiedyś oberwiesz w uśmiechniętą papę :-)

    :))))))