  • 41. Data: 2009-01-07 20:16:33
    Temat: Re: Odzysk ciepła z wentylacji
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Mariusz <m...@n...net> wrote:

    > Rewelacja, jakoś wczesniej tego nie spotkałem ;-]

    Odkryłem wczoraj na pl.comp.sieci :-)

    J.

  • 42. Data: 2009-01-07 20:45:46
    Temat: Re: Odzysk ciep_a z wentylacji
    Od: rick <...@a...ee.pl>

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Rick" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To w miastach sa nakazy ogrzewania gazem?? Nie mozna olejem, PC??
    >
    > Pozdro.. TK

    W akcie notarialnym jest zapis, że ogrzewanie gazowe

    Pzdr.
    Rick

  • 43. Data: 2009-01-07 20:51:19
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "rick" <...@a...ee.pl> napisał w wiadomości

    > W akcie notarialnym jest zapis, że ogrzewanie gazowe

    He, ciekawe. Wiazanie kogos na sile z jednym monopolista. Wegiel z grubsza
    rozumiem, ale pompy ciepla to nie pojmuje.

    Pozdro.. TK

  • 44. Data: 2009-01-07 21:09:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rick" <...@a...ee.pl> napisał w wiadomości

    > He, ciekawe. Wiazanie kogos na sile z jednym monopolista. Wegiel z grubsza
    > rozumiem, ale pompy ciepla to nie pojmuje.

    Przy szeregowcach i tak z reguly nie ma gdzie.

  • 45. Data: 2009-01-07 21:18:32
    Od: a...@g...com

    On 7 Sty, 17:15, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w
    wiadomościnews:gk2jkk$5qm$1@nemesis.news.neostrada.p
    l...
    [...]
    > Az tak, to by mi sie nie chcialo. Bylem zdecydowany na rozwiazanie
    > "wystarczajace" - tak, zeby nie dmuchalo zimnem, a w lecie nie grzalo
    > piwnicy.

    OK, ale co dalej - co jest za wentylatorem? Bo jezeli wpuszczasz
    powietrze pod kratka to tak naprawde nic nie wentylujesz, bo to
    powietrze odrazu wraca kominem w gore ;-)

    Z PCta ?? Jaka to ma wydajnosc ?? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2009-01-07 21:23:09
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Przy szeregowcach i tak z reguly nie ma gdzie.

    Mozna powietrzne, a i wodne z pionowym kolektorem bez problemu tez sie
    zmiesci, ale tu chyba o co innego chodzi.

    Pozdro.. TK

  • 47. Data: 2009-01-07 21:53:25
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > W nocy?

    zależy co dla kogo znaczy noc :-)
    w wakacje nie wstaję przed południem :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 48. Data: 2009-01-07 21:54:18
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > Osy lunatyczni, z takimi wielkimi klami i noktowizorami na oczach.
    > Komunikuja sie ze stadem komarow na koniach polnych przed domem i kiedy
    > tylko nadazy sie okazja to atakuja dom z otwartym w nocy oknem. Podobno
    > nikt nie przezywa, ale taz nikt jeszcze tego na wlasne oczy nie widzial.Po
    > ataku podobno dom wyglada jak cywilizacja Majow bez sladow ludzkich
    > szczatek.

    nie przewentylowałeś się czasem :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 49. Data: 2009-01-07 21:56:37
    Od: "robert" <r...@s...pl>

    > I jak ci ludzie zyli te pare tysiecy lat, strach pomyslec. Brrrr..

    wentylacje mieli aż nazbyt wydajną :-)

    --
    pozdrawiam
    robert

  • 50. Data: 2009-01-07 22:41:36
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "robert" <r...@s...pl> napisał w wiadomości

    > nie przewentylowałeś się czasem :-)

    Wybacz :-)), raczej nie. Puscilem wodze fantazji. :-)

    Pozdro.. TK