  • 41. Data: 2020-12-16 13:50:47
    Temat: Re: Ogórki obieracie od kwiatu czy od łodygi?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > U mnie surówkowa demokracja.

    W demokracji, pięć lat temu, wyszło zaledwie 2,38%.

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2020-12-16 13:54:48
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślisz, że francuski jest łatwiejszy od polskiego?
    A murzyński i indiański taki prosty, że powinni być wynalazcami?

    -----
    > Teraz pomyśl sobie o ile mniej problemów z przeskoczeniem tej pierwszej bariery
    mają młodzi Niemcy, Francuzi.... ogólnie dzieci w

  • 43. Data: 2020-12-16 13:55:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty napisał:

    > Ortografia to akurat jeden z mniejszych problemów, ale tu dużo by pisać.

    Trzeba dużo pisać -- wtedy jest szansa na poprawę ortografii.

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2020-12-17 01:41:04
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2020 o 20:15, FEniks pisze:

    > Ja nie spotkałam, ale faktem jest, że nie oglądam się za nimi teraz
    > zbytnio. Poza sezonem to tylko kiszone.

    No to blado. Ze wszystkich względów. Monotonnie jakoś :(

    Osobiście w ogórkach mam pełen wybór (własna hodowla) w zależności do czego.

    Spróbuj kiedyś cukinii w occie. Moje kobiety uwielbiają, no chyba że Ci
    szkodzi :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 45. Data: 2020-12-17 07:51:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.12.2020 01:41, LordBluzg(R) wrote:
    > Spróbuj kiedyś cukinii w occie. Moje kobiety uwielbiają, no chyba że Ci
    > szkodzi :)

    W occie jabłkowym, oczywiście?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 46. Data: 2020-12-17 07:52:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.12.2020 14:09, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > z ogórkami to prawda

    To mamy tyle samo głosów na prawdę jak i fałsz :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 47. Data: 2020-12-17 07:53:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jasny koniec jest gorzki, ciemny nie jest gorzki, obieramy od ciemnego ku jasnemu,
    Babcia uczyła.

    -----

  • 48. Data: 2020-12-17 08:10:40
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 17.12.2020 o 01:41, LordBluzg(R) pisze:

    > No to blado. Ze wszystkich względów. Monotonnie jakoś :(

    O rany, z ogórków, a nie w ogóle. Bo wyszło, że jednak nie demokracja.

    > Osobiście w ogórkach mam pełen wybór (własna hodowla) w zależności do
    > czego.
    >
    > Spróbuj kiedyś cukinii w occie. Moje kobiety uwielbiają, no chyba że
    > Ci szkodzi :)

    Octowe przetwory tylko okazjonalnie i to niekoniecznie dlatego, że mi
    szkodzi.

    Ewa

  • 49. Data: 2020-12-17 08:11:09
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > W demokracji, pięć lat temu, wyszło zaledwie 2,38%.

    To taniocha.

    Ewa

  • 50. Data: 2020-12-17 08:12:23
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 16.12.2020 o 13:40, Lisciasty pisze:
    > Ortografia to akurat jeden z mniejszych problemów

    Akurat taki stanął tu na podium. ;)

    > , ale tu dużo by pisać.

    Wiem, wiem. Trochę czytałam niedawno w takiej książeczce Hołuba
    "Niegrzeczne", żeby porównać z moim domowym przypadkiem. Też niełatwy,
    choć pomimo niektórych cech wspólnych jednak wydaje się inny.

    Ewa