  • 11. Data: 2014-01-08 19:08:40
    Temat: Re: Ogrzewanie elektryczne koszty?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    No tak, w niektórych budynkach to na ostatnich kondygnacjach lokatorzy wręcz
    zakręcają instalację (mój znajomy na przykład).

    -----

  • 12. Data: 2014-01-08 19:12:51
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Cała energia elektryczna idzie na ogrzewanie mieszkania, oświetlenie, gotowanie,
    także ta zużyta przez komputery (no chyba, ze
    wychodzą na balkon ;))
    Poza tą, któą spuszczasz do kanalizacji (ciepła woda np. z wanny czy wrzątek po
    ugotowaniu makaronu).

    -----
    > Mam mieszkanie 80m2 grzane centralnym z kotłem elektrycznym i na dzień dzisiejszy
    za prąd wychodzi średnio miesięcznie 500 zł w