  • 51. Data: 2016-04-07 22:45:34
    Temat: Re: Ogrzewanie małego domku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Za 25 klockow to mozna w drugiej taryfie trzy kilowatowym grzejnikiem akumulacyjnym
    grzac ze trzydziesci lat.

  • 52. Data: 2016-04-10 17:38:01
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 kwietnia 2016 22:45:35 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Za 25 klockow to mozna w drugiej taryfie trzy kilowatowym grzejnikiem akumulacyjnym
    grzac ze trzydziesci lat.

    Ja już chciałem kupić ale jak przeczytałem:

    W procesie podgrzewania woda jest poddawana "obróbce elektromagnetycznej"

    Mam się bać?
    Bo mam płyte indukcyjną w domu i też czasami wodę poddaje temu czemuś?

    ps
    Uwaga zaraz powiem brzydko:
    Ja pierdole...

  • 53. Data: 2016-04-10 18:26:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sprawdz czy ta plyta wytwarza turbulencje jonizacyjna skrosna pionowa z pelnym
    ofsetem. I dobierz do niej grzejnik indukcyjny z turbulencja skrosna pozioma. Wtedy
    pole reluktancyjno stanie sie permanetne i sie zniesie. Z takiego polaczenia w
    ognisku promieniowania bedziesz mial zywa wode a licznik od pradu bedzie sie krecil
    do tylu. Pakujesz wtedy na dach plyte osb pomalowana jak bateria sloneczna i legalnie
    gonisz prad do sieci.