    From: DFpawel <0...@S...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Okap - jak często włączacie?
    Date: Thu, 24 Dec 2009 09:07:25 +0100

    Witam,

    Interesuje mnie, jak często włączacie wentylatorki w okapie? Bo z moich
    obserwacji u rodziców wynika że najczęściej jest zapalane światełko żeby
    podświetlić pod garnkami. A normalnie okap jest włączany rzadko (w
    zasadzie to jest pochłaniacz bo piec jest przy oknie prawie).

    Pytam o to, bo podsunięto mi rozwiązanie takie żeby zamiast okapu kupić
    wentylatorek do kratki wwiewnej albo jakiś taki wysuwany pochłaniacz
    kupić. Co o tym myślicie? Bo mam 2 kratki przy ścianie bocznej (płyta
    indukcyjna będzie właśnie na rogu). Jeszcze kuchni nie kupiłem, mam pare
    dni do namysłu.

    Pozdrawiam świątecznie
    DFpawel