  • 61. Data: 2014-11-10 12:37:55
    Temat: Re: Okapy
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Nov 2014 12:19:39 +0100, Maciek

    > Oszczednosc doprowadzona do absurdu?

    Dla mnie absurdem jest marnowanie czasu na rzeczy które można zrobić w
    połowę czasu. Ale jak już pisałem, bogatemu wszystko wolno.

    --
    Pozdor Myjk

  • 62. Data: 2014-11-10 12:53:48
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Nov 2014 12:37:55 +0100, Myjk napisał(a):

    > Dla mnie absurdem jest marnowanie czasu na rzeczy które można zrobić w
    > połowę czasu. Ale jak już pisałem, bogatemu wszystko wolno.

    Cale zycie sie czlowiek spieszy. Czasem mozna zwolnic tempo.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 63. Data: 2014-11-10 13:08:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 10 Nov 2014 12:53:48 +0100, Maciek

    > Cale zycie sie czlowiek spieszy. Czasem mozna zwolnic tempo.

    Mimo tego trudno, nawet w tak żółwim tempie jak Twoje,
    korzystać z palników przez ponad 2h dziennie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 64. Data: 2014-11-10 13:53:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-09 10:20, Myjk pisze:

    > Wartości są śmieszne i niewarte nawet rozpatrywania. Smażenie ryby trwa nie
    > dłużej jak 15 minut, gotowanie rosołu (a zapach gotowanego mięsa,
    > szczególnie w pierwszej fazie, przyprawia mnie o mdłości) też zabiera nie
    > wiecej jak godzinę (szczególnie w szybkowarze). Ogólnie przygotowanie
    > potraw nie zajmuje więcej czasu jak 2h dziennie.

    Dolicz jeszcze studzenie gara przez ped powietrza zasysanego do
    szczeliny manipulancie.

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2014-11-10 13:56:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-10 13:53, Maniek4 pisze:

    > Dolicz jeszcze studzenie gara przez ped powietrza zasysanego do
    > szczeliny manipulancie.
    >
    > Pozdro.. TK

    Sorry - mialo byc pod postem natretnego akwyzytora.

    TK

  • 66. Data: 2014-11-10 13:59:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 13:56:17 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Sorry - mialo byc pod postem natretnego akwyzytora.
    Kup Sobie za 1800zł 8,5kg węgla opakowanego w filtr a życie stanie się piękniejsze;)

  • 67. Data: 2014-11-10 14:00:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-09 12:14, slavo65 pisze:
> [...]
    mając okap o chyba najmniejszej dostępnej na rynku wydajności 400 m3/h osiągamy w
    ciągu tych dwóch godzin gotowania pięciokrotną, całkowitą wymianę powietrza w
    mieszkaniu.

    http://www.bora.com/en/bora-advantages/
    > Mnie w tej części dyskusji chodzi o obliczenie od kiedy opłaca się zastosować filtr
    węglowy, czyli pozostawienie ciepłego powietrza w mieszkaniu.
    > Jeżeli ktoś liczył, a nie zgadywał, koszt ogrzewania 1 m3 powietrza, to dziękuję z
    góry za info.

    Ogrzewanie mieszkania pradem po zastosowaniu filtra uwazasz, za
    racjonalny wybor?
    Poza tym robisz sie tu juz nudny jak flaki z olejem. Wciaz te same
    odgrzewane kotlety. Ja rozumiem, ze kazdy pracowac musi, ale chce Ci sie
    tak w kolko polemizowac z tymi samymi argumentami, czy moze nie
    pamietasz juz, ze o tym juz bylo na tej grupie?

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2014-11-10 14:11:49
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-09 22:35, Dupek Żołędas pisze:

    > A jak kuchnia to tylko Miele. Sama gotuje.:-)))).
    > Oczywiście najlepszy wyciąg/okap jest z nanozłotem i pikografitem,
    > którego zdolność do pochlaniania pieniędzy z kieszeni jest największa.
    > Firma za drobną dopłatą wydaje certyfikat przynalezności do wyższej
    > kasty społecznej, który można okazywać znajomym i sąsiadom.

    Grawerowana blaszka do przykrecenia na drzwi wejsciowe z napisem Here is
    Bora.

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2014-11-10 14:28:56
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 10 listopada 2014 14:00:34 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    > tak w kolko polemizowac z tymi samymi argumentami, czy moze nie
    > pamietasz juz, ze o tym juz bylo na tej grupie?

    Ja nie polemizuję, bo nie ma z kim. Polemizować można z zawiedzionym użytkownikiem.
    Jak się tu taki znajdzie, to będę polemizował.

  • 70. Data: 2014-11-10 14:30:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-11-10 13:59, Kris pisze:
    > Kup Sobie za 1800zł 8,5kg węgla opakowanego w filtr a życie stanie się
    piękniejsze;)

    No tak.
    Zastanawiam sie tylko co dobrego niesie ze soba pozostawienie pary
    wodnej w domu i jaki wogole jest sens uzywania okapu, jezeli mamy sie
    godzic jedynie na odzapaszenie za 1800 zyli. Czad normalnie.

    Pozdro.. TK