  • 1. Data: 2010-01-07 22:54:28
    Temat: Opakowania
    Od: Piotr <p...@g...com>

    Co robicie z opakowaniami po herbicydach i insektycydach? Teoretycznie
    powinno się je oddawać sprzedawcy, ale poginęły mi paragony, a
    uzbierało się parę butelek i buteleczek. Jak się ich legalnie i
    rozsądnie pozbyć?
    Piotr

  • 2. Data: 2010-01-07 23:17:56
    Temat: Re: Opakowania
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Piotr wrote:
> [...]
    > powinno się je oddawać sprzedawcy, ale poginęły mi paragony, a
    > uzbierało się parę butelek i buteleczek. Jak się ich legalnie i

    skoro najpierw użyłeś herbicyd i świat nie wyparował, to cię nagle męczy
    opakowanie po nim?
    jakie tam mogą zostać ilości tego herbicydu?
    spal to w piecu, wyrzuć z innymi opakowaniami, nie wierz w każdą politycznie
    porawną mowę-trawę.

    moon

  • 3. Data: 2010-01-08 11:38:29
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    Jak się ich legalnie i rozsądnie pozbyć?

    Hejka. Skoro Moon zajmuje się chałupniczo utylizacją opakowań po
    herbicydach to chyba można mu je wrzucać do ogródka. ;-)
    Pozdrawiam najprosciej Ja...cki

  • 4. Data: 2010-01-08 12:28:45
    Od: "@sica" <m...@W...pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > powinno się je oddawać sprzedawcy, ale poginęły mi paragony, a
    > uzbierało się parę butelek i buteleczek. Jak się ich legalnie i

    Opakowania "domowych" gabarytów oddałam też bez paragonów w którymś z
    marketów ogrodniczo-budowlanych o ile dobrze pamiętam za tzw. kaucją -
    po 1 pln od pudełka.

    --
    pozdrawiam
    Joanna

  • 5. Data: 2010-01-08 13:30:09
    Od: "Romeo_rk" <k...@o...pl>

[...]

    Po 1 - nie wiem ;)
    Po 2 - tylko nie słuchaj MOON-a, żeby spalić w piecu, pliiiiz! Toż to chyba
    najgorsze rozwiązanie. Nie dość, że koszmarnie szkodliwe dla środowiska,
    Ciebie i sąsiadów, to jeszcze nieprawdopodobnie śmierdzi. A poza tym nie
    każda instalacja grzewcza "wytrzyma" spalanie plastików. Po jakimś czasie
    piec może szlag trafić...
    pozdrawiam, rk

  • 6. Data: 2010-01-08 17:21:18
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    Po jakimś czasie
    > piec może szlag trafić...
    > pozdrawiam, rk

    Wybuchnie czy zgnije?
    Pozdrawiam ciekawie.mirzan

  • 7. Data: 2010-01-08 18:35:18
    Od: "Filip J" <f...@o...pl>

    > Po jakimś czasie
    >
    > Wybuchnie czy zgnije?
    Uschnie?
    Pozdrawiam
    FJ

  • 8. Data: 2010-01-08 21:53:05
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Romeo_rk wrote:
> [...]
    > chyba najgorsze rozwiązanie. Nie dość, że koszmarnie szkodliwe dla
    > środowiska, Ciebie i sąsiadów, to jeszcze nieprawdopodobnie śmierdzi.

    wiem, wiem!
    trochę dałem do pieca:)
    nie słuchaj mnie!!

    moon

  • 9. Data: 2010-01-09 08:44:01
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    Oczywiście,nikt rozsądny nie będzie budował pieca w ogrodzie,aby spalić
    wypłukany pojemnik.Takie rzeczy pali sie w ognisku.
    mirzan

  • 10. Data: 2010-01-09 09:31:51
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    mirzan wrote:

    > Oczywiście,nikt rozsądny nie będzie budował pieca w ogrodzie,aby
    > spalić wypłukany pojemnik.Takie rzeczy pali sie w ognisku.

    ja zwykle palę świństwa w ognisku za stodołą.
    odwieczny sposób piastów:)
    ale plastik wyrzucam do kontenera, za duży smród.

    moon