  • 1. Data: 2010-01-09 15:20:08
    Temat: Błaganie o pomoc
    Od: "Tara" <t...@o...pl>

    Błaganie o pomoc niewinnych zwierząt !!!!

    Proszę podpiszcie petycję przeciw bestialskiemu obdzieraniu ze skóry ŻYWYCH
    zwierząt!!

    Poniżej link.
    Uprzedzam,że film jest drastyczny :( :( :(

    www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition-English.php

  • 2. Data: 2010-01-09 18:00:26
    Temat: Re: Błaganie o pomoc
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tara" <t...@o...pl> napisał

    Błaganie o pomoc niewinnych zwierz?t !!!!

    > Proszę podpiszcie petycję przeciw bestialskiemu obdzieraniu ze skóry
    > ŻYWYCH zwierz?t!!

    ja wiem - to okrucieństwo.

    jeżeli jesz mięso (zwierzęce) to nie masz prawa

    podpisywać tej petycji. nie piszę tego w formie oskarżenia.

    jesteśmy (przynajmniej niektórzy) drapieżnikami i jemy mięso zwierzęce.

    zdarza się również, że wykorzystujemy tkanki zwierzęce do produkcji

    przedmiotów nam użytecznych (buty, garderoba). takie jest życie.

    nie ma humanitarnego obdzierania ze skóry. zawsze jest bestialskie.

    --

    pozdro

    skruszony drapieżnik

    barbakan

  • 3. Data: 2010-01-09 21:56:21
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Tara wrote:
    > Błaganie o pomoc niewinnych zwierząt !!!!

    ty ludzi błagaj, te!

    moon

  • 4. Data: 2010-01-10 09:35:28
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > ty ludzi błagaj, te!

    Hejka.
    Ratunku, ratunku, na pomoc ginacej miłości
    Nim zamrze w niej puls pocałunków
    i tętno ustanie zazdrości
    Ratunku, ratunku, na pomoc ginącej miłości
    nim głosu jej zbraknie i łez
    SOS SOS
    Pozdrawiam apelująco Ja...cki

  • 5. Data: 2010-01-10 14:55:12
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    > jeżeli jesz mięso (zwierzęce) to nie masz prawa
    >
    > podpisywać tej petycji. nie piszę tego w formie oskarżenia.
    >
    > jesteśmy (przynajmniej niektórzy) drapieżnikami i jemy mięso zwierzęce.
    (...)

    To nie jest powód, ani wytłumaczenie zdzierania skóry z żywych zwierząt.
    Aby zjeść mięso nie trzeba znęcać się nad zwierzętami.
    Najpierw zabija się je i najlepiej szybko i bez zbędnego cierpienia.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 6. Data: 2010-01-10 19:27:23
    Od: "barbakan" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Najpierw zabija się je i najlepiej szybko i bez zbędnego cierpienia.

    Skąd wiesz, że najlepiej?.
    Nie wiem i nie chcę wiedzieć skąd czerpiesz wiedzę o zabijaniu,
    ale takie poglądy to hipokryzja. Gdybyś była przeciwko zabijaniu to
    bym zrozumiał. Ale jak można być przeciwko jednej formie zabijania,
    akceptując inną? Toż to chore.

    --
    pozdro
    barbakan

  • 7. Data: 2010-01-14 15:41:43
    Od: "mK" <m...@p...onet.pl>

    Widzę, że znowu wciskanie ciemnoty nic nie świadomym ludziom. A może przy
    okazji pokazać ten film głodujacym dzieciom w Afryce i mowić im, że biały
    czlowiek nie będzie żywił siejuż mięsem i w związku z tym wstrzymuje dostawy
    żywności dla nich.

    Zapewne to żywe zwierzę na filmie było jednym na milion które wcześniej
    cudem unikneło śmierci.

    Jakbym miał sie przejmować takimi rzeczami to w krótkim czasie przestałbym
    kupowania pasztetowej w sklepie, następnie niejadłbym jajek i kawioru, a
    potem stwirdziłbym, że rozdzieranie na strzępy sałaty i innych warzyw jest
    zwykłym barbażyństwem

    4640 (20091126) __________

  • 8. Data: 2010-01-15 12:20:55
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Zapewne to żywe zwierzę na filmie było jednym na milion które wcześniej
    > cudem unikneło śmierci.

    Po oglądnięciu filmu jestem tak wstrząśnięty że trudno mi zrozumieć takie
    debilne myśli jak napisłeś. Najlepiej schować głowę w piasek udając że nic
    się nie dzieje, a przypadek prezentowany na filmie to jeden na trylion.
    Czy wy wogóle oglądneliście ten film, czy widzieliście wzrok tego psa?

    Co innego zabić zwierzę przed ścignięciem skóry, co innego na żywca ścignąć
    mu skórę, jakoś nie widziałem by ten piesek był zabijany przed.

    Zresztą jest wyraźna informacja że na żywca lepiej skóra schodzi.

    PS. Nie jestem wegetarianinem, jem mięso, ale co innego zabić dla jedzenie a
    co innego torturować.

    MS

  • 9. Data: 2010-01-16 00:27:43
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Maciej S. wrote:

> [...]
    > przed.
    > Zresztą jest wyraźna informacja że na żywca lepiej skóra schodzi.

    no to wszystko gra!
    NTG

    moon

  • 10. Data: 2010-01-16 18:52:05
    Od: "mK" <m...@p...onet.pl>

    Nie znam się na zabijaniu zwierząt, ale wydaje mi się że te pieski w jakiś
    sposób są przynajmniej usypiane, dlaczego pokazany jest tylko jeden piesek,
    a nie np 10. A obdzieranie żywych zwierząt na pewno nie było by "sprawne
    technicznie".
    Zresztą, ty to chyba jeszcze nie wiesz co to jest propaganda i do czego
    służa media.

    4778 (20100116) __________