    From: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Orientacyjne koszty po SSO
    Date: Wed, 30 Nov 2011 12:35:15 +0000 (UTC)

    Witam,
    Czy ktos moze podac z grubsza koszt wykonczenia domu po SSO?
    Albo napisać czy dobrze (mało? dużo?) kalkuluję?
    Wiem ze temat rzeka - ale sprobuje:

    Założenia
    domek 130m2, piwnica. parter + poddasze uzytk,
    lokalizacja: Slask.
    Garaz: 2 stanowiska. nieogrzewany przyklejony do bud.
    Wykonczenie na srednim poziomie, nie absolutny low cost, ale tez bez wodotryskow.

    Okna (6 "duzych", 5 malych, drzwi tarasowe, wejsciowe + 2 bramy garazowe - 25 kPLN
    Elektryka - 10 kPLN (nie rozwazam na razie alarmu, sieci, bez sterowania rolet
    etc). Sciany ceramika. Chyba jednak mniej patrzac na watek ponizej :)
    Hydraulika - 10 kPLN (szambo, chyba ze POS, bo mam miejsce. A moze moja wies
    skanalizuja nagle w 2 lata? :)
    CO + CWU - groszek albo normalny weglowiec kolo 15 kW. Raczej podlogowka, ale
    nie jestem 100% pewien jeszcze - 35 kPLN

    - wylewki (z ociepleniem podlogi piwnicy, moze tez garazu) - 5 kPLN?
    - tynki - 5-6 kPLN - wyliczylem okolo 250m2 powierzchni, musze sprawdzic.
    - schody drewniane na pietro - 5 kPLN
    - ocieplenie skosow - pow. dachu koło 200m2 - liczę 10 kPLN.
    - elewacja (15-20 styro) - nie mam pojecia ile... 15-20 k PLN?

    Podane koszty sa moim wymyslem, "na oko", na bazie zaslyszanych informacji.
    Moze ktos kto juz jest "po" da cynk gdzie jestem niedoszacowany albo
    przeszacowany.
    Bryla domu podobna do domu w idaredach -
    http://archon.pl/gotowe-projekty-domow/dom-w-idareda
    ch/m4d77278463e3d,2598
    Dalsze wyposazenie (podlogi, meble, kuchnia, lazienki) to juz wiadomo - od
    zera do nieskonczonosci, zdaje sobie sprawe :)
    Na razie bunkier zimuje, osiada i czeka na fundusze :)

    Dzieki z gory za pomoc.
    Radarro