  • 1. Data: 2010-10-08 20:27:29
    Temat: Ostatni odcinek serii Tradycje angielskich ogrodów na Domo
    Od: "Jacuo" <m...@z...pl>

    Ktoś oglądał ?
    Była tam opisana roślina okrywowa, którą można stosować
    także do
    przyśpieszania powstania kompostu. Była popularna w XIX w,
    obecnie
    trochę zapomniana. Nazwy niestety nie zapisałem i .....

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2010-10-08 21:31:08
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 10/8/2010 10:27 PM, Jacuo wrote:
> [...]
    > przyśpieszania powstania kompostu. Była popularna w XIX w, obecnie
    > trochę zapomniana. Nazwy niestety nie zapisałem i .....

    Nie oglądałem, więc zasadniczo powinienem siedzieć cicho, ale do
    przyspieszania kompostowania nadaje się żywokost. Ogrodowy owszem,
    zapomniany też, co okrywowości - widzę, że są odpowiednie odmiany. Pasuje?

    Pozdrawiam,
    Arkadesh