  • 1. Data: 2010-10-09 10:18:17
    Temat: czym pozbyć się nasion zielska
    Od: "mz" <z...@w...pl>

    Witam
    Przekopałem swoje 3 ary. Trochę mi zeszło ale co tam. Chciałem na nich
    zasiać trawnik, niestety zapowiadają przymrozki i może nawet śnieg od
    przyszłego tygodnia więc z sianiem trawy i wałowaniem jej wstrzymam sie do
    wiosny. Obawiam się tylko, że do tej wiosny wzejdzie mi nowe zielsko na tej
    mojej działce i cała robota pójdzie na nic. Czy da sie czymś opryskać
    przekopaną już ziemię tak aby zniszczyć wszelki perz itp. zielsko jeszcze
    przez wyrośnięciem ? Chciałbym aby "goła" ziemia była do wiosny kiedy to
    wrzucę w nią nasiona trawy. Przykrywanie ziemi czymkolwiek nie wchodzi w grę
    bo to mała działka w zespole ogrodów działkowych i wszelkie plandeki,
    agrowłókniny itp znikną bez śladu.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-10-10 09:58:51
    Temat: Re: czym pozbyć się nasion zielska
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    mz pisze:
    > Witam
    > Przekopałem swoje 3 ary. Trochę mi zeszło ale co tam. Chciałem na nich
    > zasiać trawnik

    to mała działka w zespole ogrodów
    > działkowych

    Nie moja to sprawa, co będziesz siał ale zanim włączysz kosiarkę pomyśl
    o tych, co uciekli na działkę od miejskich trawników.
    Hałas kosiarki, smród spalin. A może ktoś chciałby się w tym czasie
    zdrzemnąć, bo słońce tak przyjemnie grzeję i ptaki śpiewają ?
    Może ktoś cierpi na astmę?
    I co masz zamiar robić ze skoszoną trawą ? Bo spalanie / jak to
    niektórzy praktykują / bez względu na porę roku, dnia i obecność innych
    działkowiczów jest mi znana. Uwzględniają tylko kierunek wiatru, żeby na
    nich nie dymiło :-(

    Pozdrawiam, Barbara

  • 3. Data: 2010-10-11 05:22:20
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > praktykują / bez względu na porę roku, dnia i obecność innych
    > działkowiczów jest mi znana. Uwzględniają tylko kierunek wiatru, żeby na

    Widzisz. Chce trawnik na działce. Pytanie brzmiało o to czym pozbyć się
    chwastów zanim urosną a nie o to czy komuś to przeszkadza.

  • 4. Data: 2010-10-11 13:31:51
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Widzisz. Chce trawnik na działce. Pytanie brzmiało o to czym pozbyć się
    > chwastów zanim urosną a nie o to czy komuś to przeszkadza.

    Hejka. Widzisz ;-) w sieci jest tyle informacji na temat zakładania
    trawników, że tylko siadac i pisać doktorat na ten temat.
    Pozdrawiam besztająco Ja...cki

  • 5. Data: 2010-10-12 00:06:15
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "mz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zasiać trawnik, niestety zapowiadają przymrozki i może nawet śnieg od
    > przyszłego tygodnia więc z sianiem trawy i wałowaniem jej wstrzymam sie do

    I na tym poprzestań. Wiosną zlikwidujesz te chwasty, które wzejdą, odczekasz
    trzy tygodnie i posiejesz trawę.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba