  • Data: 2010-01-02 21:55:27
    Temat: Osuszacz powietrza na budowe
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Jakoś latem ub roku był tu wątek o osuszaczu powietrza. Jak się w końcu
    spisał/przydał? Czy przydaje się nadal? :-)

    W bieżącym roku mam zamiar zadaszyć chałupkę i wykończyć na tyle, żeby
    pod jesień wprowadzić się z rodziną.

    Mam przed sobą jeszcze sporo mokrego babrania się - tynki, wylewki, a i
    ściany poddasza będą świeże, bo przed zimą zrobiłem tylko stropy nad
    parterem.

    Czy osuszacz powietrza pomoże znacząco przy wysychaniu tynków, a potem
    wylewek?

    Jakie wydajności/moce mają tu sens? Jaki model sugerujecie?

    Dom nieduży - ok 180 m2 po podłodze, kubatura... coś chyba koło 700 m3,
    ale nie jestem pewien. Piwnic brak.

    pozdrawiam
    robercik-us