  • Data: 2009-03-19 15:26:26
    Temat: POMOCY ! Pajaki i inne owady na elewacji
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Szanownych grupowiczow.
    W moim domku mam podbitke wykonana z OSB i tynkowana, pomalowana jest na
    kolor bialy a elewacja na jasnozielony. No i moja zmora sa wszelkie owady,
    glownie pajaki ktore szpeca elewacje. Gdzie moge siegnac to wystarczy ze raz
    na pol roku poodkurzam i usuwam to w 100 % ale poradzcie mi co zrobic zeby
    one nie wracaly ? Kiedys juz byl ten temat na grupie i nie moge go znalesc.
    Ktos chyba proponowal jakis plyn. Pamietajcie tylko z czego mam elewacje i
    podbitke.
    Jesli mialbym deski to prawdopodobnie nie byloby problemu poniewaz sa do
    drewna roznorakie srodki ktore przed owadami zabezpieczaja drewno.
    Znalazlem w necie firme ktora usuwa/czysci elewacje i ponoc je jakos
    zabezpiecza ale nie wiem czym.
    Przerabial juz ktos ten temat i znalazl rozwiazanie?

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II