  • 1. Data: 2009-03-19 10:01:34
    Temat: ogrodzenia "Jaga"
    Od: "Krizzz" <k...@v...pl>

    witam,
    chciałem w miare tanio i szybko wykonac ogrodzenie frontu opsdesji na
    dlugosci ok 30 m. kamienne sa dla mnie za drogie (oferty na min ok. 35 tys
    bez sztachet czy przeseł i bramy, oddzielnie impregnacja).
    posrod roznych ofert glownie ogrodzen typu systemowego znalazlem wlasnie
    system "Jaga" (www.jaga.net.pl)
    cenowo wyglada to przyzwoicie, montaz tez sie wydaje dosyc prost;, natomias
    mam pytanie do Grupowiczow, czy ktos juz mial jakies doswiadczenia z takim
    systemem? Czy jakosc takich ogrodzen jest porownywalan np z systemami typu
    "Joniec" czy "Drewbet"? Czy po prostu wg Was warto sie tym zainteresowac?

    z gory dzieki za opinie

    Krizzz