  • 11. Data: 2009-03-19 19:45:39
    Temat: Re: POMOCY ! Pajaki i inne owady na elewacji
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Dodam jeszcze ze w tej chwili chodzi o same slady ich obecnosci, jakies
    resztki pajeczyn przy czym nie sa to typowe duze pajeczyny tylko jakies
    kłaczki. Teraz jest dobry okres zeby to usunac i "czyms" zabezpieczyc zeby
    tam nie wracaly.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II

  • 12. Data: 2009-03-19 19:53:18
    Od: j...@p...fm

    On 19 Mar, 20:45, "II Artur II" <s...@m...pl> wrote:
> [...]
    > kłaczki. Teraz jest dobry okres zeby to usunac i "czyms" zabezpieczyc zeby

    To może wpisz w Googla "odstraszacz pająków"
    [pozdr]

  • 13. Data: 2009-03-19 19:57:25
    Od: j...@p...fm

    On 19 Mar, 20:53, j...@p...fm wrote:

    > To może wpisz w Googla "odstraszacz pająków"
    > [pozdr]

    Np. coś z tego:

    http://www.antag.pl/go/search/idx/5050121/go.htm

    [pozdr]

  • 14. Data: 2009-03-19 20:16:25
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 20:43:23 +0100, II Artur II napisał(a):

    > skuteczny zeby nie przyczepialy sie do bialej elewacji. Jutro cykne zdjecia
    > to zamieszcze linka jak to wyglada.

    Mozesz dodatkowo zrobic fotke otynkowanej podbitki?

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2009-03-19 20:34:37
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    Użytkownik <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > To może wpisz w Googla "odstraszacz pająków"
    > [pozdr]

    Np. coś z tego:

    http://www.antag.pl/go/search/idx/5050121/go.htm

    Grupa to ostatnia deska ratunku poniewaz google juz przegladalem. Znalazlem
    jedynie ze wiele osob ma ten problem ale zadnego rozwiazania.

  • 16. Data: 2009-03-19 20:35:57
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    > Mozesz dodatkowo zrobic fotke otynkowanej podbitki?

    Jasne, jutro cykne ale co konkretnie chcesz zobaczyc? Bo pewnie gdzies mam
    zdjecia archiwalne.

  • 17. Data: 2009-03-19 20:41:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 21:35:57 +0100, II Artur II napisał(a):

    > Jasne, jutro cykne ale co konkretnie chcesz zobaczyc? Bo pewnie gdzies mam
    > zdjecia archiwalne.

    Chce zobaczyc jak wyglada :)

    --
    best regards,
    scream

  • 18. Data: 2009-03-19 21:17:25
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 21:41:05 +0100, scream napisał(a):

    > Chce zobaczyc jak wyglada :)

    Nie śmiej się z niego, to nieładnie :o)

    T.

  • 19. Data: 2009-03-19 21:33:05
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl>

    > Chce zobaczyc jak wyglada :)

    Prosze http://www.malawishop.home.pl/artur/od_wykusza.jpg
    Cale okapy sa tynkowane

  • 20. Data: 2009-03-19 22:49:11
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Mar 2009 22:17:25 +0100, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Nie śmiej się z niego, to nieładnie :o)

    Nie smieje sie, powaznie chce zobaczyc.

    --
    best regards,