  • 91. Data: 2010-12-18 23:32:26
    Temat: Re: Panele z marketu Shit czy nie?
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał

    > Widzisz cala rzecz polega na tym, ze jak przychodzi sie do kogos to wg.
    > mojego widzimisie nalezy szanowac wlasciciela i to co w domu posiada.

    No patrz, a ja zostałem wychowany tak, że to gość jest najważniejszy :)

    > Ja nie jestem zaskoczony, bo w innych domach sam sciagam buty.

    Z ciekawości - nawet jeśli jest syf na podłodze? Pytam, bo mam znajomego,
    który nie jest może totalnym abnegatem, ale ma w domu malutkie dzieci i
    psy. Zatem podłoga woła o pomstę do nieba - okruchy, lepkie od soku plamy,
    psia sierść i masa innych niezidentyfikowanych obiektów organicznych ;-) U
    niego butów nie ściągam ze względów na bezpieczeństwo skarpetek :)

    K.

  • 92. Data: 2010-12-18 23:37:10
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 19 Gru, 00:32, "Krzysztof" <k...@a...pl> wrote:

    > Z ciekawo ci - nawet je li jest syf na pod odze? Pytam, bo mam znajomego,
    > kt ry nie jest mo e totalnym abnegatem, ale ma w domu malutkie dzieci i
    > psy. Zatem pod oga wo a o pomst do nieba - okruchy, lepkie od soku plamy,
    > psia sier i masa innych niezidentyfikowanych obiekt w organicznych ;-) U
    > niego but w nie ci gam ze wzgl d w na bezpiecze stwo skarpetek :)

    Aha - czyli wchodzisz mu w brudnych butach na podloge na ktorej bawia
    sie male dzieci.. Pelna kultura :D

    PS. Jak zyje tak jeszcze nigdy sobie stop u nikogo nie pobrudzilem,
    moze dlatego ze moi znajomi nie sa fajfusami, a przynajmniej sprzataja
    kiedy wiedza, ze beda goscie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2010-12-18 23:41:37
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał

    > W Boze Narodzenie organizujesz oficjalne imprezy? :-)

    Oficjalne jak oficjalne :) Wygląda to tak, że przychodzi rodzina moja
    (rodzeństwo, rodzice) i rodzina żony (to samo). Czasem dojdzie ktoś z
    wujostwa, kuzynostwa. I każdy od zawsze przychodzi ubrany odświętnie (ja to
    wyniosłem z domu, moja żona również). Ja nie mówię, że to są kreacje prosto
    z Paryża, ale panowie przeważnie w garniturach, a panie w sukienkach czy
    jakichś kostiumach.

    > Do mnie przychodza kumple z rodzinami, wszyscy bez butow i pijemy tak do
    > pierwszego zygania

    W Wigilię tak pijecie? ;-)

    > Dom to nie biuro, ja i moi znajomi czujemy sie dobrze we wlasnym
    > towarzystwie,

    Oj pewnie, że masz rację. Do mnie też wpadają kumple z rodzinami, siedzi
    się czasem albo nawet i leży na podłodze, jak nie ma miejsca, ale to
    zupełnie inne klimaty i w takim przypadku trzeba byłoby mieć nasrane, żeby
    w tych butach urzędować całą noc :)
    Ale uroczysta impra "pod krawatem" dla rodziny to już inna bajka :)

    K.

  • 94. Data: 2010-12-18 23:43:02
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał

    > Aaa w filmach to wiesz, nie sprzataja, nie chodza do pracy, nie
    > przebieraja dzieci, nie wlaczaja zmywarek, nie gotuja obiadow, nie
    > wieszaja ubran z pralki tylko siedza w knajpach, pierdziela jakies glodne
    > androny i jezdza na nartach albo siedza w plazowych barach.

    Jak to w filmach?? To Ty tak nie masz na co dzień? ;-)

    > Do tego wszystkiego maja podlogi wykonczone co namniej granitem a nie
    > egzotyczna deska za spora kase.

    A babki budzą się rano z pełnym makijażem i gotową fryzurą ;-)

    K.

  • 95. Data: 2010-12-18 23:51:56
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal

    > Aha - czyli wchodzisz mu w brudnych butach na podloge na ktorej bawia
    > sie male dzieci..

    A nie nie, dzieci sie bawia u siebie.
    Tam, gdzie wchodze, to dzieci co najwyzej smieca i brudza :)

    > Pelna kultura :D

    Ich psy tez nie zdejmuja butów :)

    > PS. Jak zyje tak jeszcze nigdy sobie stop u nikogo nie pobrudzilem,

    A ja wlasnie niestety i owszem.

    > moze dlatego ze moi znajomi nie sa fajfusami, a przynajmniej sprzataja
    > kiedy wiedza, ze beda goscie :)

    No niestety, ten mój znajomy ma troche inne standardy :)
    Ale naczynia i sztucce na szczescie zawsze czyste :)

    K.

  • 96. Data: 2010-12-19 00:02:48
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał

    > No patrz, a ja zostałem wychowany tak, że to gość jest najważniejszy :)

    No jest, ale jak wyjmie pake fajek i zacznie jarac przy dzieciach to tez
    bedzie fajnie? A jak na butach przyniesie jaja pasozytow ktorych larwy
    wykluwaja sie w mozgu Twojego nie daj Boze dziecka to tez jest git?

> [...]
    > psia sierść i masa innych niezidentyfikowanych obiektów organicznych ;-) U
    > niego butów nie ściągam ze względów na bezpieczeństwo skarpetek :)

    No wiesz, sytuacje sa rozne i Ciebie rzecz jasna tez rozumiem. Nie mniej,
    prowadzenie dyskusji opartej na skrajnych przypadkach nie ma sensu. :-)

    Pozdro.. TK

  • 97. Data: 2010-12-19 00:04:51
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Jak to w filmach?? To Ty tak nie masz na co dzień? ;-)

    No niestety nie. Rano woze dzieci, jedno do szkoly drugie do przedszkola i
    sam pozniej do pracy.

    > A babki budzą się rano z pełnym makijażem i gotową fryzurą ;-)

    Fakt, do tego zupelnie nie zaspane. :-)

    Pozdro.. TK

  • 98. Data: 2010-12-19 00:07:09
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > to wyniosłem z domu, moja żona również). Ja nie mówię, że to są kreacje
    > prosto z Paryża, ale panowie przeważnie w garniturach, a panie w

    No dobra, to oczywiste.

    > W Wigilię tak pijecie? ;-)

    A gdzie tam. :-)) Pijemy tak w swieta po wigilii ze znajomymi. :-)

    OK. :-)

    Pozdro.. TK