  • Data: 2018-04-05 12:27:18
    Temat: Papa termozgrzewalna. Jaka?
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o pomoc w wyborze papy termozgrzewalnej na płaski dach -
    nachylenie 10%.
    Jak dotąd mam doświadczenia z papą promocyjną z OBI oraz z papą znanej
    marki niemieckiej (kryli swoimi produktami krematoria w Auschwitz ;-)
    Ta pierwsza papa ma zbrojenie z nitek i się rozłazi. Poza tym jest
    bardzo cienka.
    Ta druga 2x droższa jest bez zarzutu (poza ceną).
    Obie papy mam na dachu u babci od ponad 10 lat i ta tania wymagała kilku
    napraw.
    Jaką papę polecacie, aby była przystępna cenowo i przyzwoitej jakości?
    Jacek