  • 21. Data: 2010-12-22 19:45:12
    Temat: Re: Piec gazowy a spadek ci?nienia
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik janusz_kk1 napisał:

    > Darku chodzi o to że to nie ja mam problem tylko autor wątka,
    > źle zrobił próbę i mu cieknie.
    > A co do rury, nie widziałem pękniętej a wyciągniętą tak :)

    Czyli jednak ty albo ktoś kto robił oglądane przez ciebie instalacje
    miał problem (prawa jak lewa, lewa jak proteza - może na dokładke dwie
    lewe nogi i pępek na plecach?)

    > cyna jest wbrew pozorom słabym spoiwem i dlatego np nie wolno
    > jej uzywac do gazu, tam musi być twardy lut.

    Nie tłumacz jaką wytrzymałość ma jaki stop lutowniczy technologowi
    elektronowemu - lutowałeś kiedykolwiek ceramikę?

    --
    Darek

  • 22. Data: 2010-12-23 11:01:14
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 22-12-2010 o 20:45:12 Dariusz K. Ładziak
    <d...@n...pl> napisał(a):

    > Czyli jednak ty albo ktoś kto robił oglądane przez ciebie instalacjemiał
    > problem
    A ty masz nadal problem jak widzę ze zrozumieniem tego co napisałem,
    dyskutuję o autorze co mógł źle zrobić, mnie zostaw w spokoju.

    > Nie tłumacz jaką wytrzymałość ma jaki stop lutowniczy technologowi
    > elektronowemu
    Ale jak widzę to nie wiesz skoro twierdzisz że szybciej pęknie rura niż
    lut puści.

    - lutowałeś kiedykolwiek ceramikę?
    Nie miałem takiej potrzeby.

    --