  • Data: 2011-01-25 13:55:19
    Temat: Piec gazowy - sugestie.
    Od: " stodoła" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek <n...@g...com> napisał(a):

    > Kup taki, do którego w twojej okolicy jest sprawny serwis i w razie
    > awarii nie każą czekać 2 tygodnie na przyjazd.
    > Jacek

    Tylko, że.. dziś pan Kaziu, czy inny Stasiu zarzeka się, iż działą na rynku od
    40 lat i nic tego nie zmieni na kolejne 40....
    to samo z serwisem fabrycznym, dziś są... "działamy od XXXX lat"... a kto ich
    tam wie...
    Okolica moja wypełniona jest wszelkiej maści fachowcami typu "pan Stasiu", dom
    stoi w dość prężnym mieście.
    Poprzedni piec, dwufunkcyjny , służył nieprzerwanie 12 lat... firma serwisowa
    - "działamy na rynku od XXX lat"... przestała istnieć,
    Ostatnich kilka lat - w razie awarii - posługujemy się "panem Tadziem", ten
    orzekłbył ostatnio, "piec da się zreperować, ale lepiej dołożyć kilka stówek i
    kupić nowy, będziecie mieli spokój na kolejne lata.