  • 31. Data: 2011-10-23 18:45:25
    Temat: Re: Piec węglowy - jaki 20kW ?
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Skimir napisał:
    > lub zrobi to ktoś za Ciebie to będzie występować w workach.

    Wtedy to będzie wstępować do worków :-D

    pozdr
    Robert G.

    PS
    Zdaje się, że widziałem na allegro ofertę miału w workach... poszperaj.

  • 32. Data: 2011-10-23 18:55:19
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-10-23 20:45, Robert G pisze:

    > PS
    > Zdaje się, że widziałem na allegro ofertę miału w workach... poszperaj.

    Kiedyś gość ze składu mnie pytał czy nie chcę aby zapakowali węgiel do
    worków (oczywiście cena była odpowiednio wyższa).

    --
    M.

  • 33. Data: 2011-10-25 07:27:37
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 21 Paź, 10:49, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl> wrote:
    > kup miałowy 12-15 kW bez podajnika skoro co 2 możesz dosypać, zasyp pali się
    > 12-16h więc palenie do 23°C co 2-3 dni w zależności jaka temp. na zewnątrz,
    > ja mam kocioł miałowy SAS i jestem bardzo zadowolony, próbowałem palić owsem
    > i było super, a cena poniżej 5k to bez problemu
    >
    > --=olo=--

    A może zwykły śmieciuch, moze byc uzyany i do tego spory bufor.
    Raz na 3 dni rozpalic porządnie pod nadzorem a poźniejciepło na dom z
    bufora.
    Nie wiem tylko czy to oplacalne bo nie znam cen buforów.

    Pzdr
    QbaB