  • 1. Data: 2009-01-24 15:01:24
    Temat: Plamy z lakierobejcy na kaflach podłogowych
    Od: p...@p...fm

    Witam,
    dwutygodniowe plamy po lakierobejcy na kaflach podłogowych -
    próbowałem je usunąć bezskutecznie:

    :: rozpuszczalnikiem nitro
    :: benzyną ekstrakcyjną
    :: kwasem fosforowym (preparat do usuwania plam z farby i zapraw z
    kafli)

    Nie mam pomysłu na inne specyfiki. Bardzo proszę o radę.
    Pozdrawiam,

    Piotr Trymecki

  • 2. Data: 2009-01-26 08:37:54
    Temat: Re: Plamy z lakierobejcy na kaflach podłogowych
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    Nie mam pomysłu na inne specyfiki. Bardzo proszę o radę.

    Może spróbuj acetonu ? Nie gwarantuje, ale to dobry rozpuszczalnik. Gorzej,
    jeśli to jakiś lakier poliuretanowy....

    pzdr.
    Adam