  • 101. Data: 2014-07-25 09:59:16
    Temat: Re: Płyta fundamentowa nieocieplona od spodu - czy grozi skraplaniem wody?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja ciebie nie wyzywam, lecz nazywam tym, kim jesteś, a to jest różnica.

    To naprawdę nie działa :-)
    Swoim chamstwem nie przykryjesz kolejnej wpadki jaką zaliczyłeś.

    > Jak widać boli cię, że ktoś potrafi dostrzec jakie brednie wypisujesz.
    > Dlaczego nie odniosłeś się do bzdur, które napisałeś, a które ja ci
    > wskazałem?

    Nie napisałem bzdur więc nie ma się do czego odnieść.

    > Bo ci brakuje odwagi honoru, żeby się przyznać do popełnionego błędu.

    Jasne. Tej wersji się trzymaj! Będzie Ci łatwiej.

    > Dlatego atakujesz pisząc ogólnikami myśląc, że w ten sposób oszukasz
    > czytających i siebie "wybielisz".

    Nie atakuję, prostuję bzdury.

    > Wystarczy, że sięgnie do twoich bzdurnych wypowiedzi, by się przekonać kto
    > ma rację

    O to mi właśnie chodzi. By czytelnik przeczytał moje sprostowania Twoich
    bzdur i się zastanowił kto ma rację.

    > i kim tak naprawdę jesteś.

    Skoro po raz kolejny prostuję bzdury pisane przez "fachowca" to znaczy że
    wysokiej klasy specjalistą. Ale to błędne przekonanie. Twoje bzdury
    sprostuje student pierwszego roku budownictwa lub kierunków pokrewnych.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 102. Data: 2014-07-25 23:22:53
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-25 09:59, Ergie pisze:

    Myślisz, że nikt się na tobie nie pozna i nie zauważy, że jesteś
    mitomanem? :)

  • 103. Data: 2014-07-28 10:52:57
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Myślisz, że nikt się na tobie nie pozna

    Ja jestem pewien że się poznają. Co kilka dni tego doświadczam, że ktoś się
    poznał i prosi mnie o radę lub pomoc. Jak zaczniesz się zajmować czymś na
    czym się znasz to też tego doświadczysz.

    > i nie zauważy, że jesteś mitomanem? :)

    Nie da się zauważyć czegoś czego nie ma.

    Pozdrawiam
    Ergie