  • 1. Data: 2009-01-29 14:08:17
    Temat: Plyta granitowa.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Potrzebuję płytę granitową ok. 240 x 120 x 15 cm (może być polski np. Strzegom),
    proszę o kontakt producenta lub hurtownię - ktoś mi kiedyś odpowiedział na zapytanie,
    ale mail gdzieś się wykasował.
    THX

  • 2. Data: 2009-01-29 15:25:54
    Temat: Re: Plyta granitowa.
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl>

    A jeśli to nie jest tajemnica to z jakiego rejonu.
    Taka płyta to waży 1 półtorej tony to chyba nie będziesz tego woził przez pół
    Polski. Ja znam kilku dobrych producentów ale nie wiem czy ten rejon wchodzi w
    grę.

    Pzdr
    PioPio

  • 3. Data: 2009-01-29 16:36:33
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    666 pisze:
> [...]
    proszę o kontakt producenta lub hurtownię - ktoś mi kiedyś odpowiedział na zapytanie,

    Witam
    Z wymiarow widze ze chodzi raczej o plyte nagrobkowa. Proponuje zajrzec
    do najblizszego kamieniarza.

    Pozdrawiam
    Jacek
    www.marmur-plytki.pl

  • 4. Data: 2009-01-29 18:26:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A dlaczego nie, na Marszałkowskiej granit nie rosnie...

    -----

  • 5. Data: 2009-01-29 18:29:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kamieniarz zrobi to co ja, "Panie, tylko na zamówienie" i doliczy 120% marży.
    I jeszcze się trzeba nasłuchać, bo najchetniej wcisna chińszczyznę, co mają na
    podwórku i im nie schodzi.

    -----

  • 6. Data: 2009-01-29 20:49:52
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    666 pisze:
> [...]
    > I jeszcze się trzeba nasłuchać, bo najchetniej wcisna chińszczyznę, co mają na

    a to w chinach i kamienie sa gorsze??

    michal

  • 7. Data: 2009-01-29 21:50:56
    Od: Jacek <j...@m...pl>

    666 pisze:
> [...]
    > I jeszcze się trzeba nasłuchać, bo najchetniej wcisna chińszczyznę, co mają na

    Hm, hurtownik nie obetnie Ci tej plyty na wskazany wymiar tylko sprzeda
    "slabe".Kamieniarz sprzeda plyte wycietą, marze na poziomie 120% - moze
    w PRL byly jak wszystkiego bylo brak, teraz jest konkurencja:))A ze
    trzeba sprawdzic ceny w 2-3 miejscach to norma, w kazdej branzy.
    Pozdrawiam
    Jacek
    www.marmur-plytki.pl

  • 8. Data: 2009-01-30 08:29:34
    Od: "PioPio" <e...@W...gazeta.pl>

    666 <u...@w...eu> napisał(a):

    Kasuje twoje posty bo mi wyskakują jakieś dziwne znaczki.
    A propo twojej wypowiedzi - płyty o grubości 15 cm raczej nikt nie trzyma w
    magazynie więc pewnie musisz się zgłosić do kamieniarza, który przerabia bloki.
    Nikt z Chin nie ściąga takich grubych płyt także nie martwiłbym się o to, że
    ci wcisną chińszczyznę.
    Jak chce ci się wozić to znam na pewno takie zamówienie chętnie zrealizuje
    firma Granpol z Wołczyna w opolskim.
    Mają bloki z róźnych materiałów i z tego co wiem nigdy nie kupowali do tej
    pory nic Chińskiego to pewnie nie uraczą cię skosnookim granitem.

    PioPio