  • 1. Data: 2009-01-29 09:50:16
    Temat: Czy da się przerobić wentylację grawitacyjną na mechaniczną?
    Od: Czarek <...@...pl>

    Witajcie,

    zainteresował mnie projekt małego domu:
    http://www.domoweklimaty.pl/index.php?page=projects&
    action=project&project_id=778

    Zastanawiam się nad możliwością wykorzystania w nim rekuperatora
    (którego nie przewiduje projekt), zamiast wentylacji grawitacyjnej. Mam
    wątpliwości, czy będzie możliwe sensowne rozplanowanie instalacji, gdy w
    domu nie ma ani nieużytkowej części poddasza, ani pomieszczeń
    gospodarczych? Gdzie można umieścić sam rekuperator i jak poprowadzić
    instalację, żeby miało to ręce i nogi?

    Z jakimi kosztami odnośnie zmian w projekcie i wykonania wentylacji
    należy się liczyć w przypadku tej zmiany?

    Pozdrawiam

    Czarek