  • Data: 2011-05-23 17:05:18
    Temat: Podatek "gruntowy" - czy to prawidłowa nazwa?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kupiłem dom. Na fakturę.

    Teraz powinienem chyba pobiec do urzedu skarbowego zgłościć że jak
    najbardziej chcę płacić corocznie podatek ale .... nie potrafie znaleźć
    właściwej informacji jak się to nazywa. "Podatek gruntowy" ? Internet
    jakiś pusty pod tym hasłem. Może to źle nazywam? Ktos mógłby wspomóc
    słowem kluczowym? A może to nie skarbówka? Wybaczcie trywialnośc
    pytania, ale ja mieszczuch jestem :)

    PS. Cesja pozwolenia na budowę to lekko licząc miesiąc... WFT?