  • 1. Data: 2010-11-08 13:58:00
    Temat: Podłoga na gruncie
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Witam!

    W jednym pokoju mam podłogę z desek na legarach (chyba tak to się
    nazywa) a pod podłogą nie ma wylewki tylko grunt (piach/trociny/wapno -
    wszystko zależy od tego co dziadek miał wtedy po ręką).

    Jak powinienem to rozwiązać by było ładnie i z izolacją ?
    Domyślam się że od góry kolejno powinny być: panele, gąbka, wylewka z
    5cm, z 15 cm styropianu, wylewka z 10cm, grunt.
    A gdzie zrobić jakąś hydroizolację ? Czy kolejność odpowiednia ?

  • 2. Data: 2010-11-08 22:51:04
    Temat: Re: Podłoga na gruncie
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "RadekD" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > z 15 cm styropianu, wylewka z 10cm, grunt.
    > A gdzie zrobić jakąś hydroizolację ? Czy kolejność odpowiednia ?

    Jeszcze folia 1 warstwa pod styropian i 2 warstwy na górę styropiany (ma być
    pływająca posadzka)
    Co do wilgoci to ogólnie jak dom wyżej niż woda to chyba nic dawać nie
    potrzeba, a jak wilgoć to są schody. Od wyklejenia papy do skomplikowanych
    rzeczy.